Terug naar overzicht
Hoi Sarah, wij wonen in het centrum van Turnhout en geen zaal gevonden naar onze zin hier of niet vrij...Mijn vriend had graag de zaal De kunstvrienden in Merksplas gehad maar die verhuurde ze niet op een woensdag. Uiteindelijk zijn we naar Mol getrokken voor ons avondfeest.In Retie de Den Dries is ook wel een ferme zaal. Succes!
wij hebben gekozen voor alta ripa in oud turnhout
in kasterlee de oude eik ofzo iets ?
Molenhof in Ravels, maar ik zie dat je op dezelfde dag als ons trouwt, dus daar is al zeker 1 zaal van bezet :-) Kasterlee : De Notelaar, Den Eyck (geen idee van prijzen) Turnhout : Het Paterspand (is wel best duur), Kapelhoeve (geen idee) Oud-Turnhout : Priorij Corsendonk, Corsendonks Hof (geen idee) Groetjes !
wij hebben onze zaal gehuurd in beerse de lambeer heel mooi en goe van prijs
bedankt voor jullie reacties ! Ik ben volop mailtjes aan het versturen & aan het rondbellen voor zalen. hoop snel op goed nieuws ! mijn voorkeur gaat ook uit naar molenhof in ravels , of alta rippa II in oud turnhout hoewel we nu ook denken aan een spiegeltent , lijkt me origineel ( ook in de portemonee ) maar we geraken er wel uit ! groetjes
krijg net een mailtje aan van "molenhof" te ravels , ze zijn in verlof tot 1 augustus ! hopen dat er nog een zaal vrij is . even duimen !
Je kan ook eens gaan kijken in de Kapelhoeve in Turnhout. Mooie zaal, vriendelijke eigenaar en de prijs is ook goed.
Hoi Sarah, wij hebben het feest en receptie in De Residentie in Lichtaart. Dat ligt in de bossen vlakbij Bobbejaanland. Groetjes. Pascale
Hoi, Wij hebben ook voor de residentie gekozen en we waren zeer tevrden over het verloop van het feest en de voorbereiding.
Dankuwel voor de tip ! ik heb er ook meteen een mailtje naar gestuurt.
Molenhof...daar zijn wij ook getrouwd. Qua prijs-kwaliteit en persoonlijke service kan je nergens beter terecht!
Heb je al meer info over de spiegeltent? Wij denken hier ook over na! Lijkt ons wel leuk. Iets helemaal anders.Groetjes