Terug naar overzicht
haha ik zit met hetzelfde probleem van een bepaald merk waarbij de kortstbijzijnde winkel in London of Parijs is...Ik ga eerst toch eens in België kijken of er iets naar mijn goesting is en anders ja misschien toch...maar is niet zo handig denk ik want je moet die jurk toch een aantal keer gaan passen en dergelijke dus jaaaa dilemma ;-) groetjes, Kristien
Ik zou het persoonlijk niet doen. Moest er dan iets zijn dan moet je de hele tijd pendelen. Ook omdat er een aantal keer moet gepast worden waarschijnlijk. Londen is al dadelijk een paar uren kwijt... moest het nu Nederland zijn of eventueel Frankrijk dan zou ik het ook nog overwegen. Of Duitsland niet te ver, Luxemburg: zo moet je gewoon in de wagen springen. Londen is nu net niet praktisch genoeg denk ik... wij vertrekken er woensdag naar toe overigens dadelijk kom ik u nog tegen ;-)
Als je een hele goede naaister kent kan je de jurk in Londen kopen en de aanpassingen hier laten uitvoeren. Dit brengt natuurlijk wel extra kosten met zich mee omdat deze aanpassingen normaal gezien in de prijs inbegrepen zitten. Maar als het echt je droomjurk is zou ik het wel overwegen.
Bedankt voor de tips dames! Ik denk dat ik het dan toch maar niet ga doen. Ik had bij La Sposa ook al een heel mooi kleed aangehad, het zal precies toch eenvoudiger zijn van daarvoor te gaan.
Ofwel kun je het model afprinten van internet en door een naaister laten maken. Ok, je hebt de merknaam niet, maar het ziet er wel hetzelfde uit.