Terug naar overzicht
Hey Melissa, wij zijn ook van plan zo'n viering te doen. Zou jij je concept naar mij willen doormailen? Kwestie van wat ideetjes op te doen e. Alvast bedankt! Linde lindecorten@hotmail.com
awel ik zal mijn viering is doorsturen wat ik tot nu toe al heb ... we hebben nog wel niet met onze voorganger gepraat dus kan nog wat aan veranderen! ben benieuwd naar reactie!
Hoi Dames, Gisteren zijn we het er eindelijk over eens geworden dat we toch graag een soort viering willen doen. We waren dit eerst niet van plan, maar enkel de wet is toch maar weinig persoonlijk. Maar ik heb TOTAAL geen idee van hoe we dit moeten aanpakken. Alle tips en voorbeelden zijn meer dan welkom! michielslise@hotmail.com Bedankt!
Wij hadden aan verschillende mensen gevraagd om zelf een tekst te schrijven. Een mooie, maar vooral persoonlijke tekst. Over hoe ze ons kennen, over wat ze nog weten van toen wij elkaar net leerden kennen, gingen samenwonen, ..... Wij hoorden deze teksten voor het eerst tijdens de viering, echt een kippenvelmoment(en) en ook mijn tranen kon ik dikwijls niet onder controle houden puur omdat het allemaal zo persoonlijk en recht uit uw beste vrienden hun hart kwam!