Terug naar overzicht
Misschien kan deze site wel helpen? je slaat de foto op de website op en dan laad je deze op in onderstaande website. Je zou dan normaal een overzicht moeten krijgen met lettertypes die hier mee overeenkomen. Heb er zelf nog geen ervaring mee. Laat maar weten of dit heeft kunnen helpen :-) http://new.myfonts.com/WhatTheFont/
Hallo, Ik heb het eens geprobeerd, die link... maar de afbeelding wordt niet herkent. Ik denk dat je dan echt een tekst moet hebben en niet gewoon een foto van bv een uitnodiging. Ik heb even gegoogle'd en 'engraver' lijkt er wel wat op. Het &-teken is enkel heel anders... wat toch wel belangrijk is denk ik. Je zal dit wel kunnen vinden hoor, maar ik vrees dat je dan een heleboel websites met lettertypes zal moeten afgaan... Kan je geen contact opnemen met de mensen van deze de website waar die uitnodiging opstaat? Je kan altijd een mailtje sturen eh... GroetjesAnnelies
hey, op de site van cartarosa.be kan je ook verschillende lettertypes bekijken. Gewoon op een willekeurige trouwkaart klikken en dan zie je onderaan bij lettertype : bekijk alle fonts.Misschien vind je hier een lettertype terug dat je ook graag ziet... Groetjes
Bedankt allemaal - ik probeer vanavond jullie tips uit!
Ik heb de What's the font-app geprobeerd met mijn Iphone en het lettertype lijkt wel op Plate Gothic Four MT (Monotype imaging) of Spartan Four MT (Monotype imaging), maar het & teken lijkt daar juist weer niet op... Sorry, dichter dan dit kon ik niet komen. Succes met verder zoeken. Gelukkig had ik een uitgeverij die beter wilde meewerken en mij zo het lettertype heeft doorgestuurd van het gastenboek waar ik helemaal weg van was. Ik kon dus de uitnodigingen, menukaarten, bedankkaarten en zelfs het fotoalbum helemaal op elkaar aanpassen door middel van het lettertype.
Da's inderdaad ook mijn bedoeling. Ik laat jullie weten wat het is (als ik het vind).
Het is een Monotype-lettertype, maar ik weet niet welk precies. Hiermee kun je toch al ferm shiften, en dan kun je ze desnoods vlug 1 per 1 overlopen. Succes,Thierry