Terug naar overzicht
Dag Ann, ik ken deze zaal niet. Het beste wat je kan doen is een lijstje maken van de zalen die jullie interessant vinden, met alle zalen een afspraak maken, en dan overal eens langs te gaan en een offerte te vragen. Als je die afspraken redelijk snel na elkaar hebt, dan kan je goed onthouden wat je gevoel was bij elke zaal en hun ontvangst, en kan je eigenlijk vrij snel een beslissing nemen. Het is wel goed als je op voorhand goed weet wat je wil en wat je zal vragen, zodat je de zalen goed kan vergelijken. Info die je op internet vindt kan soms een verkeerd beeld geven. Zo hebben wij gekozen voor de zaal die op het eerste zicht het duurste leek. Uiteindelijk viel die rond de gemiddelde prijs, maar wel de beste qua prijs/kwaliteit. Groetjes,Hanne
ik weet wel dat ze daar om 1 u de stoelen omhoog zetten als er iemand het feest verlaat...niet zo prettig... zelf meegemaakt.... pas naar De vesten in eindhout geweest dat was wel echt Top !
Hallo Ann, wij geven ons feest daar 26/5/2012. Je kan gerust een afspraak maken met de eigenaar. Hij heeft een boekje waar allemaal voorbeelden instaan zodat je je de prijs kan voorstellen. Als je wil kan ik je dit doormailen. Groetjes Tine
Dat mag je altijd doen. Mijn e-mailadres is: jo_vdl@hotmail.com
Heyla, Wij geven ons feest daar op 9 september 2011. Mijn ouders hebben daar al 2 maal een feest meegemaakt en vonden deze zaal super. Via google vind je hun e-mail en zo kan je de prijslijst opvragen en eventueel een afspraak maken. Groetjes Griet
ik krijg ze precies niet echt te pakken. heb zondag al mail gestuurd, en heb vandaag proberen te bellen. Zijn ze in vakantie of maar enkele dagen per week open?
Ik heb ook al een mail gestuurd maar krijg ze ook niet te pakken. Als iemand van jullie nog een brochure heeft hier van mag je ze altijd sturen naarsandradeschutter@telenet.be
Kan er iemand de mail van deze zaal hier plaatsen aub?Ik heb gezocht, maar tot op heden nog niet gevonden.