TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sonja
12-5-2012
|
2-8-2011 7:13:15
Hallo Sanne,
Wij hebben voor Den Ast gekozen, héél veel formules mogelijk daar.
Wat denk je van volgende locaties in de regio :
3Hoog - Leuven
Lindenhof- Baal
Ter Venne-Langdorp
De Bunswyck - Leuven
Ik heb er zelf geen ervaring mee, dat zijn zalen die op mijn lijstje stonden.
Succes met de zoektocht!
Sonja
|
|
B.
|
2-8-2011 8:30:51
Je spreekt van 170 man 's avonds, dan vallen de venkel, 3hoog sowieso af.
Een zaal in de regio, vrij van traiteur met mooie tuin, dat kan je vergeten vrees ik.
Als je iets hoeveachtig wil, met tuin ... slootjeshoeve berlaar of je moet de taalgrens overgaan, ferme de wahenge (bevekom), la ramee (geldenaken) of walshoutem
Parochiezalen zijn dan weer wel meestal vrij van traiteur, maar daar ontbreekt het dan weer aan die mooie tuin. Mogelijkheden "de magneet" in grootlo, daar is wel een beetje een tuin aan dus je kan er in alle geval buiten. Of de parochiezalen van begijnendijk of booischot zijn vrij modern ingericht.
|
|
ruth
5-8-2011
|
2-8-2011 9:01:01
Surf eens naar de website van de Piazza in Herent? Daar gaan wij ons feest doen over 3 dagjes:) Wij hebben voor het strakkere concept van de zaal gekozen, omdat wij niet zo iets met gordijntjes en krulletjes en weet ik veel wat wouden. De tuin is niet WAUW, maar je kan er wel in en is gezellig genoeg voor een bbq bijvoorbeeld. Ik zal wel een facebookalbumpje posten als het voorbij is, en misschien een foto van de versierde zaal bijsteken. Succes!
|
|
Meg
24-9-2011
|
2-8-2011 19:29:10
ik kan alvast een tip geven waar je absoluut niet wil gaan: Huis van Mir in Herent. Totaal niet te betrouwen! Ik ben er een keer naar een trouwfeest geweest en het was een complete fiasco.
|
|
Els
5-8-2011
|
3-8-2011 0:47:22
ik denk dat de voornaamste hier al staan, kan er geen aan toevoegen...
hadden we met minder volk gezeten was het of gasthof ter venne geweest, of het lindenhof...
|
|
Jana
17-9-2011
|
4-8-2011 12:36:18
Hof van Welde in Nossegem is ook een optie
|
|
|
|
Trouwen met zicht op zee!
in Oostende |
Beleef uw feest met zalen 138b!
in Harelbeke |
Stijlvol kader, fijne keuken, zorgvuldige bediening
in Destelbergen |
Feesten in een uniek decor...
in Beveren |
Vakmanschap, motivatie, creativiteit en versheid van de producten zijn ten huize onze sterkste troeven!
in Lokeren |
Uw feest ... onze zorg !
in Zegelsem-Brakel |
Catering with a heart
in Oudenaarde |
|