Nu Online
Momenteel zijn er 338 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De weersvoorspellingen - Wat doen jullie?

2-8-2011 15:34:27
Hallo allemaal,

Over iets minder dan een weekje trouwen wij en hoewel ik me probeer te richten op allerlei andere en leuke dingen is er 1 ding wat ik - als kleine controlefreak- niet kan controleren en dat is het weer...

Sinds onze dag erbij staat bij de 14 dagen voorspellingen is er nog geen enkele dag voorbij gegaan dat ik die website al minimaal 2 keer per dag heb zitten bekijken..

De laatste paar dagen staat er een icoontje met een wolkje en vele regendruppeltjes.. Nu vind ik het wolkje niet zo erg, maar die regendruppels... :(

Nu vroeg ik mij af wat brides to be voor aanstaand weekend voorzien?
Hebben jullie paraplu's voorzien? En eventueel ook iets extra's van stola of sjaal of ... ?
Hebben jullie ook een fotolocatie achter de hand die wel regenproof is?

Graag jullie tips!

Alvast bedankt!
xxx

Sarah
8-8-2011
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 939

sonja

Meld misbruik2-8-2011 16:12:36

Een binnenlocatie achter de hand hebben is nooit slecht.

Heb je veel afzeggingen door die maandag ?

Maaike
6-8-2011
 Meld misbruik2-8-2011 16:15:31

Wij hebben wel een fotolocatie voorzien voor als het regent. Onze fotograaf had ook gevraagd om naar beide locaties op zoek te gaan, buiten en binnen.
Voor de rest heb ik nog steeds geen paraplu's voorzien. Ik ben bang dat als ik paraplu's voorzie dat het dan zeker gaat regenen :p.
En ook geen stola of sjaal. Ik wil mijn kleedje aandoen zoals ik het nu heb, dus ik koop geen dingen extra bij. Dan heb ik maar koud, alhoewel ik verwacht dat ik van de stress het ook wel warm zal krijgen :).

Het kan wel nog zijn dat ik op het laatste nippertje op zoek ga naar paraplu's, maar voorlopig nog niet.

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik2-8-2011 19:22:51

Hoi,

wij zijn in een week getrouwd met constant regen!
Ik had een hoop paraplu's gekocht en ging ook elke dagen meerdere keren kijken op de buienradar...
Zelfs s'nachts ging ik nog eens kijken en regen met bliksem enz...
Ik sta s'morgens op met de trouwdag en zon!!
Het is die middag hier in Turnhout 27° geweest!
De rest van de week regen....
Ik weet dat het niet veel uithaalt, ben zelf een grote controlefreak maar echt nog niet panikeren het kan nog alle kanten uit!

Moest het toch regen, was mijn motto dan maken we er het beste van en koop ik grappige botten voor onze mijn kleed en trekken we onozele foto's in de regen en op een mooie binnenlocatie...
Maar nog niet panikeren & veel succes!

Liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik2-8-2011 20:48:40

Wij trouwen zaterdag met 13% kans op regen... ik twijfel ook nog, moet ik om paraplu' s gaan of niet? ppffff, ben er ambetant van...

groetjes, liesbeth

Suzanne
5-8-2011
 Meld misbruik3-8-2011 0:13:04

Haha, en wij vrijdag met 95% kans op regen...
Ik ga er van uit dat het regent op de momenten dat we binnen zijn of in de auto zitten, en droog is wanneer we buiten zijn.
Zon hoeft voor mij daarom niet, want zoals vandaag was veel te warm.
Ik voorzie geen speciale paraplu's... Ik leg de paraplu's die we anders gebruiken gewoon in de auto voor de zekerheid...

aurélie
16-7-2011
 Meld misbruik3-8-2011 21:49:51

Hoi!

Als het je gerust kan stellen: wij zijn 16 juli getrouwd. ik heb de hele tijd zitten duimen voor geen regen, maar de dag zelf heeft het de hele tijd geregend. En ik moet zeggen... op voorhand maakte ik me er echt veel zorgen over, maar de dag zelf kon het me helemaal niet schelen! Het was een droomdag en die regen kreeg m'n glimlach echt niet van mijn gezicht hoor.
We hadden wel op het laatst nog gauw een fotolocatie vastgelegd én paraplu's gekocht en beide hebben we nodig gehad. Dus dat wel zeker doen!
Geniet van je trouwdag, het is voorbij voor je het weet (zoals ze hier allemaal zeggen:-))

groetjes!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...