Terug naar overzicht
Een binnenlocatie achter de hand hebben is nooit slecht. Heb je veel afzeggingen door die maandag ?
Wij hebben wel een fotolocatie voorzien voor als het regent. Onze fotograaf had ook gevraagd om naar beide locaties op zoek te gaan, buiten en binnen.Voor de rest heb ik nog steeds geen paraplu's voorzien. Ik ben bang dat als ik paraplu's voorzie dat het dan zeker gaat regenen :p.En ook geen stola of sjaal. Ik wil mijn kleedje aandoen zoals ik het nu heb, dus ik koop geen dingen extra bij. Dan heb ik maar koud, alhoewel ik verwacht dat ik van de stress het ook wel warm zal krijgen :). Het kan wel nog zijn dat ik op het laatste nippertje op zoek ga naar paraplu's, maar voorlopig nog niet.
Hoi, wij zijn in een week getrouwd met constant regen!Ik had een hoop paraplu's gekocht en ging ook elke dagen meerdere keren kijken op de buienradar...Zelfs s'nachts ging ik nog eens kijken en regen met bliksem enz... Ik sta s'morgens op met de trouwdag en zon!! Het is die middag hier in Turnhout 27° geweest! De rest van de week regen....Ik weet dat het niet veel uithaalt, ben zelf een grote controlefreak maar echt nog niet panikeren het kan nog alle kanten uit!Moest het toch regen, was mijn motto dan maken we er het beste van en koop ik grappige botten voor onze mijn kleed en trekken we onozele foto's in de regen en op een mooie binnenlocatie...Maar nog niet panikeren & veel succes!
Wij trouwen zaterdag met 13% kans op regen... ik twijfel ook nog, moet ik om paraplu' s gaan of niet? ppffff, ben er ambetant van... groetjes, liesbeth
Haha, en wij vrijdag met 95% kans op regen... Ik ga er van uit dat het regent op de momenten dat we binnen zijn of in de auto zitten, en droog is wanneer we buiten zijn. Zon hoeft voor mij daarom niet, want zoals vandaag was veel te warm. Ik voorzie geen speciale paraplu's... Ik leg de paraplu's die we anders gebruiken gewoon in de auto voor de zekerheid...
Hoi! Als het je gerust kan stellen: wij zijn 16 juli getrouwd. ik heb de hele tijd zitten duimen voor geen regen, maar de dag zelf heeft het de hele tijd geregend. En ik moet zeggen... op voorhand maakte ik me er echt veel zorgen over, maar de dag zelf kon het me helemaal niet schelen! Het was een droomdag en die regen kreeg m'n glimlach echt niet van mijn gezicht hoor. We hadden wel op het laatst nog gauw een fotolocatie vastgelegd én paraplu's gekocht en beide hebben we nodig gehad. Dus dat wel zeker doen! Geniet van je trouwdag, het is voorbij voor je het weet (zoals ze hier allemaal zeggen:-)) groetjes!