Terug naar overzicht
bokrijk, in genk staat zo'n oud station waar je foto's kan nemen. voor de rest weet ik het ook niet :)
Hallo, Wij hebben fotos genomen aan Herckenrode (tuin en gebouw bezinningscentrum) en aan de Kinepolis. Andere locaties: - Herckenrode kruidentuin - Bokrijk (speeltuin, tuin, kasteel, oude huisjes,...) - Kapermolen - Station - Plopsa indoor - Modemuseum (navragen! afh van tentoonstellingen) - Jenevermuseum - Bibliotheek Hasselt - Kabelbrug Diepenbeek - Mijngebouwen (Genk, Heusden,...) - Gelatine fabriek Hasselt (kanaalkom) - Donum Hasselt (designwinkel) - Kermis? - ... Groetjes Annelies
wij gaan aan het mijndepot in genk onze fotos maken. met afspraak kan je er ook binnen trekken en buiten is het er ook mooi. dat ligt tegenover de brico in waterschei. op zich niet zo ver van houthalen. (ben zelf ook afomstig van daar) dus het is echt wel goed te doen. voor zover in houthalen weet ik niet zo direct een plaats.
aaah nu pas zie ik dat wij mekaar kennen. ook tof om mekaar hier terug tegen te komen. ik kwam vroeger veel bij uw oud buurmeisje silvia ;-) xxx
Ik zoek ook een binnenlocatie in de buurt van houthalen.
al veel leuke reacties :-) bedankt allemaal :-) @ inge chance da ge mij dan herkende (vroeger was ik blond stijl haren, nu asbruin met krullen :-D)
haha ja dat weet ik daarmee dat mijne euro wat laat viel. hoewel uw snuitje nog niks veranderd is ;-)
Hey, Voor onze buitenlocatie hebben we wel ideetjes, maar wij zouden ook graag nog een leuke binnenlocatie vinden in de regio Zuid-Limburg (liefst wel Belgisch Limburg). Ik zou graag een retro-achtig chique interieur willen voor jaren '20-stijl foto's. Iemand een ideetje? Groetjes Ruth
Juist! Wij zoeken ook nog binnenlocaties :)Tips dus zeker welkom :)