Nu Online
Momenteel zijn er 583 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fotolocaties Limburg

2-8-2011 15:39:02
Hoi medebruidjes en gommen :-)
Hier ben ik weer met een vraag :-)

Binnenkort hebben wij een tweede afspraak met onze fotograaf om de dagindeling te bespreken en eens te zien naar welke locaties we graag zouden gaan voor de locatiefoto's te trekken;
Nu heb ik al vaak gelezen dat je best 2 binnen- en 2 buitenlocaties voorziet, maar ik zou niet weten waar je de mooiste foto's kan laten maken.
Liefst regio Houthalen-Helchteren, omdat we achteraf ook naar Houthalen moeten voor de kerkelijke trouw.
Ik had al gedacht aan de Japanse tuin in Hasselt, maar meer ideetjes ontbreken mij momenteel...

Alvast bedankt! :-)

Stefanie
28-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 9 | Gelezen: 2252

Tamara
24-6-2011
 Meld misbruik2-8-2011 15:47:32

bokrijk, in genk staat zo'n oud station waar je foto's kan nemen. voor de rest weet ik het ook niet :)

Annelies
7-8-2010
 Meld misbruik2-8-2011 16:40:08

Hallo,

Wij hebben fotos genomen aan Herckenrode (tuin en gebouw bezinningscentrum) en aan de Kinepolis.

Andere locaties:
- Herckenrode kruidentuin
- Bokrijk (speeltuin, tuin, kasteel, oude huisjes,...)
- Kapermolen
- Station
- Plopsa indoor
- Modemuseum (navragen! afh van tentoonstellingen)
- Jenevermuseum
- Bibliotheek Hasselt
- Kabelbrug Diepenbeek
- Mijngebouwen (Genk, Heusden,...)
- Gelatine fabriek Hasselt (kanaalkom)
- Donum Hasselt (designwinkel)
- Kermis?
- ...

Groetjes
Annelies

inge
5-8-2011
 Meld misbruik2-8-2011 18:54:11

wij gaan aan het mijndepot in genk onze fotos maken. met afspraak kan je er ook binnen trekken en buiten is het er ook mooi. dat ligt tegenover de brico in waterschei. op zich niet zo ver van houthalen. (ben zelf ook afomstig van daar) dus het is echt wel goed te doen.
voor zover in houthalen weet ik niet zo direct een plaats.

inge
5-8-2011
 Meld misbruik2-8-2011 18:57:01

aaah nu pas zie ik dat wij mekaar kennen. ook tof om mekaar hier terug tegen te komen.
ik kwam vroeger veel bij uw oud buurmeisje silvia ;-)
xxx

Widiii
17-9-2011
 Meld misbruik3-8-2011 15:01:25

Ik zoek ook een binnenlocatie in de buurt van houthalen.

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik3-8-2011 15:57:03

al veel leuke reacties :-) bedankt allemaal :-)

@ inge chance da ge mij dan herkende (vroeger was ik blond stijl haren, nu asbruin met krullen :-D)

inge
5-8-2011
 Meld misbruik3-8-2011 18:54:00

haha ja dat weet ik daarmee dat mijne euro wat laat viel. hoewel uw snuitje nog niks veranderd is ;-)

ruth
15-9-2012
 Meld misbruik5-8-2011 16:02:49

Hey,

Voor onze buitenlocatie hebben we wel ideetjes, maar wij zouden ook graag nog een leuke binnenlocatie vinden in de regio Zuid-Limburg (liefst wel Belgisch Limburg).
Ik zou graag een retro-achtig chique interieur willen voor jaren '20-stijl foto's.

Iemand een ideetje?

Groetjes

Ruth

Stefanie
28-7-2012
 Meld misbruik6-8-2011 8:23:52

Juist! Wij zoeken ook nog binnenlocaties :)
Tips dus zeker welkom :)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...