Nu Online
Momenteel zijn er 612 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

thema tafels in de zaal

3-8-2011 0:33:27
Hallo iedereen,

Graag had ik wat ideetjes gekregen voor thema's voor tafel benoemingen in de zaal?

mercikes

Sarah
10-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 753

Evi
18-8-2012
 Meld misbruik3-8-2011 1:47:40

hallo!

Jullie kunnen al beginnen aftellen! jeuj! :)
Voor de thema's: hebben jullie een gemeenschappelijke hobby? lievelingsfilms? lievelingsliedjes? bepaalde kleuren die terug komen op jullie grote dag (bv in uitnodiging, bloemen, ...)?stripverhalen?landen waar jullie geweest zijn?evt land waar jullie verloofd zijn? ...
je hoort vaak het disney thema dat gebruikt wordt voor aan de tafels, is ook wel leuk denk ik!

succes!
Liefs,
Evi & Lex

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik3-8-2011 7:24:11

Zoek eens op 'tafelnamen' op dit forum....

Sarah
17-12-2011
 Meld misbruik3-8-2011 7:35:16

Wij trouwen in de brouwerij van Rodenbach en omdat mijn vriend echt een bierliefhebber is, gaan we biermerken gebruiken als tafelnamen. Hoe we dit precies gaan doen, weten we wel nog niet :)

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik3-8-2011 7:51:06

Ons thema is Venetië omdat hij mij daar gevraagd heeft. Dus alle tafelnamen zijn plaatsen of gebouwen of bruggen in Venetië...
Ja als je op 'tafelnamen' zoekt, zal je heel veel vinden, want er is al veel naar gevraagd en over geschreven!

Succes ermee!
Groetjes

Liesbeth
6-8-2011
 Meld misbruik3-8-2011 8:06:06

wij hebben ons verloofd in Parijs, en onze tafels krijgen de namen van monumenten daar, en we werken met de kleur paars-wit

groetjes

steph
14-8-2011
 Meld misbruik3-8-2011 8:41:29

wij hebben het afgelopen jaar ons huis verbouwd en gaan op iedere tafel een foto zetten van een fase in de verbouwing. Op een bord aan de ingang komen dan al die foto's nog eens 'in volgorde'.

Inge
13-8-2011
 Meld misbruik3-8-2011 10:18:26

Wij zijn champagneliefhebbers, en hebben iedere tafel een champagnenaam gegeven. We hebben de labels laten drukken op fotopapier. Iedereen krijgt bij het binnenkomen een envelop met daarin het champagnelabel van zijn/haar tafel.

Veerle
2-7-2011
 Meld misbruik3-8-2011 10:50:18

Wij hadden de tafels namen gegeven van snoepjes.
Iedere gast kreeg bij het binnenkomen een foto van de snoepjes van zijn tafel en op de tafels stonden dan zakjes met de snoepjes in kwestie, die dan eveneens ook gebruikt werden als naamkaartjes.

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik3-8-2011 13:26:09

Wij gaan namen van plaatsen gebruiken die we gaan bezoeken tijdens onze huwelijksreis: Las Vegas, Grand Canyon, Los Angeles,... Succes!

timmy
2-9-2011
 Meld misbruik6-8-2011 15:44:19

Je kan de tafels indelen volgens een kleur en dan de tafel ook versieren in die kleur bvb allemaal een bolvaasje met een bloem of drijfkaarsje en allemaal verschillende kleuren van gelparels in plaats van water of nog mooier is met floralytes , dit zijn onderwaterledjes , je vaas geeft dan licht , savonds is dit prachtig , meer info van waar u dit kan kopen vind u op www.stockaerts.be

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...