Terug naar overzicht
Hey je kan altijd eens horen bij de Rietgaard in Bornem en ik denk dat het Hof van Coolhem in Puurs ook drankprijzen pp heeft. Het hangt er natuurlijk ook vanaf hoeveel mensen je gaat uitnodigen. De Rietgaard is een hele grote zaal en als je een klein feest geeft, lijkt deze zaal me dan minder geschikt. Groetjes,Ellen
Dag Wendy, Begrijp ik goed dat je met "drankprijs p.p." bedoelt dat je de som van alle drankjes wil betalen in plaats van een forfait? Ik ben geen feestzaal tegen gekomen die dit doet, toen we onze zaal zochten. Is er een bijzondere reden waarom je dit wilt? Ik wil me zeker niet bemoeien, maar persoonlijk vind ik het heel handig dat we op voorhand weten hoeveel alles zal kosten. Groetjes en succes met je zoektocht,Hanne
dag hanne de meeste zaals die je vind moet je per glas of fles betalen dan kun je op voorhand moeilijk een berekening maken wat je feest gaat kosten . groetjes wendy
Je bedoelt dus dat je een zaal zoekt die met een forfait werkt: 1 prijs voor de drank per persoon, ongeacht hoeveel die drinkt. Wij hadden dat in Feestzaal Scala in Beveren. Wij hadden voor alles de forfait betaald: voor de receptie, tijdens het eten en tijdens het dansfeest. Uiteindelijk kwamen wij bij de receptie en tijdens het eten niet aan ons forfaitbedrag, dus heeft de feestzaal ons enkel de flessen aangerekend! Waardoor de afrekening uiteraard goedkoper uitviel dan verwacht! En dit zonder dat wij ernaar vroegen! :-)
San Marco in schelle werkt ook met een prijs per persoon ...Wij trouwen binnen 2 dagen en geven ons feest daar in één van de zalen.Ze geven ook een bepaalde korting als ge trouwt in de vakantie ...
Wij zijn getrouwd in "Salons Magnus" (http://www.traiteurmagnus.be/ ) in Antwerpen-Berchem (onze familie is hoofdzakelijk van Bornem, Londerzeel en Willebroek). Een héél mooie zaal niet ver van het bouwcentrum (Jan Van Ryswijklaan). Zij werken eveneens met een forfait, waardoor je voordien mooi kan berekenen wat het kost. Bij ons hetzelfde verhaal, voor het dansfeest kwamen we eveneens niet aan de prijs van het forfait, dus heeft de zaal alleen de aparte consumpties aangerekend, waardoor het toch aanzienlijk goedkoper uitkwam!
hey feestzaal scala vind ik wel de moeite ni te duur en mooi.alleen jammer dat ze op zaterdag alleen werken met een minimum groep van 100 personen.wij zijn maar met 70 .
hey, Ik weet nog een leuke zaal in schelle je vind het terug onder barnart location te schelle ik weet dat de drankforfait daar 18euro per persoon is zonder btw en ze werken met een aantal traiteurs. leuke moderne zaal hoor. veel plezier.x
Ben getrouwd gisteren en feest in San Marco ...Alles was dik in orde...
merciekes maar vrees dat het boven mijn buget is :)