Terug naar overzicht
In toilettas:
Melissa:
Koen:
In tasje (hopelijk nog van olily, als ik een mooie vind):
Vergeet ook niet: - pleisters (voor blaren) - veiligheidsspelden - naald en draad - iets tegen hoofdpijn, buikpijn,... - nagelkipper + vijltje - spiegeltje Groetjes Annelies
Juist! Iets tegen hoofdpijn en buikpijn!! Ja dat is nodig! maar mama heeft dat ook altijd bij !!En spiegeltje zit zowiezo in toilettas! En pleisters is altijd wel handig !! Merckes voor de tips alvast!
Hoi, ik weet niet of iemand van jullie allergisch is, hopelijk niet, maar anders mag je dat ook niet vergeten. Al is het maar om de hooikoorts-niesbuien tegen te gaan. xxx Sophie
gelukkig ben ik niet allergische maar goed dat je het vermeld!
bij die pleisters kan je ook compeed steken, voor als de schoentjes voor blaren zorgen!
Identiteitskaart... Nodig voor de burgerlijke trouw!
Vindt het verschil van aantal tussen Melissa en Koen wel grappig
ik had ook rezerve kousen en andere schoenen voor het avondfeest, natuurlijk niet in de toilettas... wij hadden ook een noodkit voor de bruidskindjes gemaakt, sapjes, droog koekje, snoepje, potloodjes, tekenpapier... was handig voor de saaie momenten voor de kindjes
Is wel een goed idee van een soort EHBO koffertje mee te nemen ,met daarin oa , iets tegen hoofdpijn , krampen , maagpijn , ontsmettingsmiddel , pleisters natuurlijk , mss ook je tandenborstel en tandpasta om tussendoor effe te poetsen ( heb ik horen vertellen dat het wel fijn is als je tussendoor eens je tanden kunt poetsen ??? ) .Ik zeg maar wat ik al weet van horen zeggen hé En tandenstoker
Goed idee zo'n kistje! Dat zal bij ons allemaal in de luiertas gepropt worden zoals bij elke uitstap :D Misschien ook een flesje makeupremover, zodat je met een fijn wattenstaafje makkelijk kan corrigeren als je makeup uitloopt?
Euhm... Mensen, dit is maar voor enkele uren, hé... :s Wat wordt hier allemaal meegesleept?! En als er echt iets is, dan is de ceremoniemeester daar of kan je dat thuis doen of waar je jouw lunch hebt of in de feestzaal... Dat heb ik allemaal niet meegesleept, hoor... Enkel eens opnieuw lippenstift aangebracht en deo gespoten... Maar je tanden beginnen poetsen en zo... Oink!
Ik had ook nog een reservehemd bij voor mijn echtgenoot, je weet nooit he ;)