Nu Online
Momenteel zijn er 431 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsparadijs

3-8-2011 20:22:50
Hallo mede-bruidjes,
ik was van plan om eens te beginnen zoeken achter cadeautjes voor de getuigen, ouders, ballondecoratie, uitnodigingen, ... Kwestie van al wat ideeën op te doen. Morgen wilde ik eens naar het bruidsparadijs rijden. Kan je daar gewoon binnenwandelen en op je gemak alles eens bekijken?

Groetjes!

An
25-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1349

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik3-8-2011 20:28:10

Je kan er gewoon binnenwandelen, maar of je echt op je gemak alles kan bekijken is een andere vraag... Ze zijn er nogal opdringerig.

Er zijn al meerdere topics geweest over het bruidsparadijs, je moet maar eens zoeken op het forum achter bruidsparadijs.

Succes in ieder geval!

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik3-8-2011 20:47:44

Hoi,

je kan voor die zaken wel rustig rondkijken hoor.
Ben er net nog geweest voor een cadeautje voor mijn toekomstige en ik ben binnengewandeld, zei aan de balie die je passeert, dat ik daarvoor kwam
en ze zeiden heel vriendelijk en beleefd dat ik rustig mocht rondkijken en als ik iets wou weten het maar moest vragen.

Ivm een kledij zijn ze wel opdringerig!
En zeker geen goede service ivm met naaien enzo.
Heb ik ook van horen zeggen, zelf daar ook nog niet geweest.
Ook niet van plan, want je zal het wel zien hoe het daar is ingedeeld vind ik het voor kledij te kiezen niet zo gezellig ...

Maar ik zou er zeker een keertje naartoe gaan.
Je kan er altijd ideeen opdoen hé.

Veel succes
Sophie

Katrien
12-5-2012
 Meld misbruik3-8-2011 21:37:09

Wij zijn daar speciaal voor naar daar gereden en ik vond het toch een beetje een teleurstelling... Meisje aan de balie was heel vriendelijk maar de winkel zelf vind ik precies nogal verouderd :s Alsook de naaister vond ik echt niet vriendelijk... We waren aan het rondwandelen en ik was even bij de kleedjes gaan kijken (ik ben er niet eens aangekomen) en toen kwam die vrouw direct zeggen dat we daar niet mochten komen en een hele pattati en pattata... Als die iets of wat verkoopstechniek had gehad was ze toch wel zo slim geweest om te zeggen "ik zie dat je interesse hebt in onze kleedjes, wil je iets passen?" maar ze heeft ons echt weggejaagd vond ik. Mijn vriend zijn eerste reactie daar was ook "ik wil hier weg... Wat nen duffe boel is dat hier" :p Ik weet het niet... Mij zien ze er toch niet meer terug :-)

Sandra
18-5-2012
 Meld misbruik3-8-2011 21:53:48

En duur!!! Ik heb daar een kleedje gepast dat ik tot nu toe nog nergens anders gezien had. Zou daar 1285 euro kosten (incl. vermaakkosten). Uiteindelijk heb ik het besteld bij couture Jetty in Melsele. Daar komt hetzelfde kleedje, van dezelfde fabrikant maar 1035 euro (ook inclusief vermaakkosten). Da's dus wel een verschil van 250 euro he?
En ja, eerst vragen ze wat je ongeveer zoekt en dan laten ze je achter in de paskamer om enkele tijd later met 3 kleedjes terug te komen. Heel eventjes mocht ik mee naar waar Katrien blijkbaar niet komen mocht, maar oh wee, opgepast, niks aanraken!!! Was ook precies meer een ruimte waar een toneelgezelschap hun kostuums opbergen dan een bruidswinkel waar je als toekomstig bruidje je droomjurk kan kiezen.
Voor mij dus ook niet echt een aanrader!

Kathleen
14-5-2010
 Meld misbruik3-8-2011 22:18:13

Oei, ik ben blijkbaar de enige die er wel tevreden over is. Mijn man heeft er zijn kostuum gekocht. Zowel de verkoopsters als de naaister waren super vriendelijk. Ik had toen echt spijt dat ik elders mijn kledij gekocht had, want de service die mijn man kreeg was super goed.
Het is wel een feit dat de winkel op zich niet echt aanspreekt in vergelijking met sommige anderen, maar dat weegt niet op tegen wat mijn man er voor in de plaats heeft gekregen.

Groetjes,
Kathleen

an
12-8-2011
 Meld misbruik4-8-2011 0:09:10

Ik vond het ook niet de moeite... Heeeeeel duur! Om niet te spreken van bijna het dubbele van kostprijs bedankjes. Suikerbonen winkel: 11euro per kilo, daar 19 euro/kilo voor dezelfde. Inderdaad verouderde muffe winkel. Hun site bedriegt echt de mensen :'(

ilse
7-8-2010
 Meld misbruik4-8-2011 7:37:27

Hey,
Ik heb mijn kleed daar gekocht en daar mag ik niet over klagen (ook niet over de prijs). Het is inderdaad wel jammer dat je niet zelf tussen de kleedjes mag gaan kijken (je weet nooit dat je daar nog iets tussen ziet hangen hé). Ik had gelukkig een heel goede verkoopster die met mijn droomjurk kwam aandragen. De naaisters vond ik heel vriendelijk bij mij.
De winkel zelf spreekt inderdaad niet echt aan. Ze hebben er wel wat bedankjes enzo en je kan er misschien wel ideetjes opdoen maar ik had de indruk dat het ietwat minder modern was. Over de prijs kan ik niet oordelen want wij hadden geen bedankjes (enkel foto) dus daar heb ik niet op gelet.
Groetjes,
ilse

Evi
18-8-2012
 Meld misbruik4-8-2011 11:21:41

oei, wij waren van plan om daar eens naar hun wagenpark te gaan kijken maar nu we dit lezen... :s iemand al ervaring met hun wagenpark (antique auto)?

ann
2-7-2011
 Meld misbruik4-8-2011 16:31:29

wij waren ook ver gereden voor niets vonden we....hadden iets totaal anders verwacht...er stond toen iemand te passen en wij keken toevallig even die richting uit om tegelijk iets van de kleedjes op te vangen,maar we werden bijna buitengekeken met een erg lastige blik en met,we zijn hier bezig,had u een afspraak??eh nee...we kijken maar even...

An
25-5-2012
 Meld misbruik4-8-2011 18:26:40

Ik ben vandaag geweest, het viel toch goed mee moet ik zeggen. Jullie hadden mij bijna bang gemaakt :-D We hebben rustig kunnen rondkijken, de winkel vond ik inderdaad niet zo speciaal.
Bedankt voor de tips!

vicky
10-9-2011
 Meld misbruik5-8-2011 9:41:44

@ evi uit goede bron weet ik dat je beter niet je wagen daar kan huren want die zijn niet echt onderhouden.

Evi
18-8-2012
 Meld misbruik5-8-2011 12:01:32

@ Vicky: ja, hebben het ondertussen ook al vernomen.. :s merci!

Marie-Louise
12-12-2012
 Meld misbruik1-12-2012 19:28:25

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info