Terug naar overzicht
offerandestraat is dat ergens in antwerpen waar het van prijs goed meeviel? heb er precies ooit iets van gehoord op deze site maar was vergeten hoe de straat heette dus hierbij misschien de naam gevonden :) laat me alvast iets weten! bedankt!
@Dorien: ik heb het hier ergens op't forum idd ook al eens vermeld dat je voor kinderkleding zeker daar moet gaan kijken, veel goedkoper dan anderen zoals Suitsyouwell en Humpiedump en dus ook kleine prinsessenjurkjes en kostuums (wel pas vanaf 2 jaar, dus voor mijn dochtertje die tegen onze trouw 1 wordt, hebben we wel iets anders moeten voorzien)Ik ga er volgende week ook nog eens met mijn zoontje kijken voor zo'n kostuumpje.Er is ook een winkel waar ze vrij veel feestkleding hebben voor dames, een paar witte bruidsjurken, maar heel veel gekleurde.@Rina: ik ga mijn zoontje geklede sportschoenen onder zijn kostuum aandoen, had dat bij een ander bruidje gezien en vond dit wel stoer dan kan hij die achteraf nog dragen.Hoe oud is jullie ringendrager en wat hebben jullie voor hem voorzien? Mijn zoontje is 4 jaar en ik zoek ook nog iets voor hem om de ringen naar ons te brengen.
In de Offerandestraat zijn er inderdaad heel wat winkeltjes met leuke feestkledij voor kids. Je kan al een 3-delig kostuumpje vinden voor €25, en voor €5 een hemdje. Voor m'n zoontje zal het ook zoiets worden (tegen onze trouw bijna 5j), want die gaat dat nadien echt niet meer willen dragen. Toen hij 2.5j was heb ik ook zo'n kostuumpje gekocht voor de trouw van een vriendin. Was echt super! @Lesley: ik heb hier op het forum eens gezien dat er iemand een paardje had dat aan een koordje kon voortgetrokken worden. Dat werd dan aan de kinderen gegeven om de ringen te brengen. Iemand anders had knuffels voorzien. Ik weet nog niet wat ik ga doen. Die trekdiertjes vond ik super, maar wij trouwen enkel voor de wet, dus ik veronderstel dat het dan handiger is dat ze iets hebben dat ze kunnen vasthouden, want ze moeten daar geen lange weg mee afleggen, hé.
@Katrien: ik vond die trekpaardjes ook super! Maar vind er niet direct in die stijl en ga er nu niet speciaal voor naar Brussel rijden En wij trouwen ook enkel voor de wet, dus mss zoals je zegt iets in de hand nemen, we hebben nog wel tijd om iets te vinden Mijn zoontje doe je ook niet eender wat aan, dus ik hoop dat hij het kostuum wilt dragen.We gaan al zeggen dat papa, opa en nonkels zo'n kostuum aan hebben in de hoop dat dat iets gaat uitmaken Mij hadden ze als tip gegeven dat hij het achteraf mss nog kan aandoen voor carnaval ofzo, ik zal nog wel zien wat ik er mee doe, wil er idd ook niet al te veel geld aan uitgeven.In het begin wou ik zelfs gewone kleding voorzien, maar mijn jurk is ook al prinsessenachtiger geworden dan voorzien en toen wou ik voor de kindjes ook wel iets specialer
oké blijkt dus echt wel de moeite om die straat eens op te speuren op zoek naar kledij :)! bedankt voor de tips! ik heb al lang het gedacht om de ringen in een doosje te steken en in een ballon te steken... dan moeten de bruid en bruidegom samen met een naald de ballon doorprikken komen er allemaal hartjes ballonnen uitgevlogen en ... de ringen in het doosje komen te voorschijn! ooit eens op tv gezien en ik vond dit super mooi!!!
@Dorien: heb je daar een voorbeeld van? Dat moet dan toch al wel een hele grote ballon zijn hé als er nog andere hartenballonnen mee uitkomen. @Rina: Gaan al die kindjes bruidskindjes zijn?Mijn zus heeft ook 2 dochters en die was ook aan het denken om een jurkje te kopen voor beiden, maar nu weet ik dus niet of het het haar bedoeling is om de kindjes bij ons te laten passen of niet.Ik heb voor mijn dochtertje een jurkje van Hello Kitty overgekocht van iemand (feestcollectie kerst h&m) en da's een grijs met tule over, ze wordt eind september een jaar dus die jurkjes van in Offerandestraat waren veel te groot
@ lesley neen juist mijn 2 dochtertjes en het zoontje (10jaar) van mijn vriend zijn zus omdat hij peter is van hem Ik heb die 2 mogen meenemen toen omdat de mama zelf ni kon en ze moest zlf nog iets gaan halen De meisjes hebben zelf mogen kiezen en dan hem ik wel mijn toesteming gegeven ni da ze erbij lopen als god weet wa Want die oudste is 11jaar enwil haar kleden als één van18 Ik weet dat er in de offerandestraat ook een winkel was met kleedjes en costumes voor kindjes vanaf 3maand Ook in de stijl van de bruids en communiestijl En wij hebben een ringenkussen dat hij dan zal dragen En da klinkt wel tof zo die sportschoenen eronder Dat is voor binnen 14dagen pas dat wij voor de schoenen kunnen gaan zien @ Dorien In antwerpen de Offerandestraat helemaal niet duur Je kan daar kiezen tussen veel mooie kleedjes en costumes Wij hebben voor alle 3 de kleren betaald Voor een 5delig costume voor de jongen en 2kleedjes met vestje voor de meisjes hebben wij 60euro betaald Het is echt de moeite om eens gaan te zien in Antwerpen en anders op de zwarte markt in tessenderlo Daar staan die ook met kleren
Oh, dan heb ik ni te goei naar de maten gezien.Ik kan me herinneren dat we zo'n mini-kostuumpje hadden gezien voor 6 maanden, maar kleine jurkjes heb ik echt niet gezien.Maakt ook niet uit, wat ze nu heeft is ook wel heel feestelijk en schattig en dat is een jurkje dat ze achteraf met de feestdagen nog kan dragen. Maar idd, op de Zwarte Markt staat ook heel veel! En ik dacht het al dat het dezelfde collectie was als in de Offerandestraat. Amai, ik hoop da mijn dochter toch niet zo vroeg gaat zijn om zich sexy te willen kleden