Terug naar overzicht
Hoi Wij zijn ooit naar het sacrament gaan kijken, en uiteindelijk beslist om het in een feestzaal te doen (kwam goedkoper uit, alles achteraf gezien). Heel mooie zaal met veel cachet. Heb wel via het forum hier dezelfde vraag gesteld als jij (zoek eens naar het sacrament op dit forum) en ik kreeg een berichtje van iemand die daar getrouwd was dat er problemen zouden geweest zijn met het sanitair (de toiletten). Die ouders van het koppel hebben de ganse avond met emmers weg een weer mogen lopen. Ik heb dit gevraagd aan het meisje dat zorgt voor de rondleiding en verhuur, en zij gaf dit toe, maar alles was toen (in de herfst 2010 waren wij gaan kijken) reeds een tijdje opgelost en aangepast zijn. Probleem is dus weg. Groetjes
Wij zijn ook naar daar gaan kijken (sacrament). Maar uiteindelijk toch voor een andere zaal gekozen om net dezelfde reden als Elsie. Het kwam goedkoper uit om het in een feestzaal te doen. Ook het feit dat ze erop stonden dat je 's avonds na je trouwfeest nog de zaal veegde vond ik ook niet kunnen. Blijkbaar zijn er daar ook problemen in verband met de akoestiek. De dame die voor de zaal woont, komt blijkbaar dikwijls klagen dat de muziek te luid stond. Daarom is hun installatie afgeregeld op zoveel decibels, maar vriendje zit in de geluidsindustrie en hij vond dat toch iets te stilletjes. Alhoewel die dame die de rondleiding gaf zei dat het zeker luid genoeg was. De oude bakkerij hebben we ook over getwijfeld maar uiteindelijk zagen we het niet zitten om alles zelf te doen. Versiering en opstelling van de zaal. Dus nu voor een feestzaal gekozen waar dit allemaal voor jou gedaan werd en die uiteindelijk goedkoper uitkwam.