Terug naar overzicht
Ik kan je enkel helpen met de Offerandestraat in Antwerpen, bij de rest ben ik niet bekend.www.suitsyouwell.com heeft ook hele mooie jurken voor kindjes en www.humpiedump.nl , maar in de Offerandestsraat zijn ze sowieso goedkoper. Veel succes!
maak eens een daguitstap naar rotterdam met de kids, daar vlakbij ligt spijkenisse en daar is humpiedumpie! ik heb daan mijn 2 bruidmeisjes en 2 bruidsjongens gekleed. De jongens hebben beide een pantalon, blousse, gilet, das en sokken voor iets meer dan 50 euro te samen. de meiden hebben elk één van de duurste kleedjes van daar en die waren 89 per stuk maar kleedjes heb je daar ook al veel goedkoper. veel van hun collectie kun je ook op hun website zien maar ik raad je aan om te gaan passen, zeker de kleedjes....zodat je straks niet zit met kleedjes die te strak of te kort zijn! alles is op voorraad dus je kan het meteen meenemen! succes!
hallo Ik ben ook naar humpiedump geweest!! Het is echt aan te raden! Super vriendelijke verkoopsters! Niets is hen teveel! Veel succes!!