Nu Online
Momenteel zijn er 336 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Alternatief voor een gastenboek..

5-8-2011 8:28:55
Hey iedereen!!

Voor ons huwelijk ben ik op zoek naar een origineel alternatief voor een gastenboek.
Persoonlijk vind ik een gastenboek zo passé,en ik ben dus op zoek naar een leuk alternatief.
Vorige maand ben ik naar een trouw van een goede vriendin geweest,en die had een leuk idee.
Die had een hele grote kader,van 2m hoog op 1m breed,en in het midden daarin,kwam een foto van hen.
Het grote vlak rond de foto.. Was volledig wit. En daar kon iedereen zijn 'wensen' aan het koppel opschrijven.

Wel,naar zoiets ben ik dus ook op zoek. Of iets gelijkaardigs..

Hebben jullie soms leuke ideetjes?

Laat anders maar horen!

Merciekes!

Petra
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 739

Imke
31-3-2012
 Meld misbruik5-8-2011 8:53:41

Wij gaan kaartjes maken met daarop vragen die we dan op de tafels leggen. Die kaartjes kunnen dan daarna in een fotoalbum.

Zo'n kader is wel tof, maar wat doe je daar achteraf mee... In ons interieur zou zoiets niet passen aan de muur. Maar da's mijn persoonlijke mening natuurlijk.

Hier vind je veel leuke ideeën voor een gastenboek:
http://www.arnhemsmeisje.nl/category/gastenboeken/
(de rest van de website is ook enorm leuk)

Petra
2-6-2012
 Meld misbruik5-8-2011 9:09:01

Hey Imke,

Wel,maar het is nu net het boek dat ik niet graag zie.
Dus jouw voorstel om kaartjes te geven & ze alsnog in een boek te plakken lost mijn probleem dus niet op. Het is inderdaad wel origineler,aangezien je dan kan plakken hoe en waar je wilt :) Maar 't liefst van al zou ik dus geen boekvorm hebben.

Toch bedankt! :)

Groetjes

tima
8-9-2012
 Meld misbruik5-8-2011 9:46:58

wishtree? zon boompje waar de wensen met lintjes aan het boompje worden hangen
http://www.herecomestheguide.com/blog/detail/wish-for-a...
http://blog.bohoweddingsandevents.com/2011/03/11/inspir...

Evelien
25-2-2012
 Meld misbruik5-8-2011 9:51:39

Een praatpaal wordt ook nog gedaan. Dan heb je geen boek, maar een dvd.

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik5-8-2011 10:45:26

Een wc-deur
Een spiegel
Een tuinbank
Een wensboom (die je nadien nog in de tuin kunt planten)
Een canvas
...

Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik5-8-2011 12:44:05

Véronique, een spiegel is wel een supertof idee!

evelien
11-5-2011
 Meld misbruik5-8-2011 12:45:31

De mensen op een groot blad laten schrijven en dit laten graveren op een spiegel ben ik eens ergens tegengekomen op dit forum. Een tuinbank beschrijven (wel een goede stift nemen die tegen weer en wind kan) is ook een leuk idee.

Evi
18-8-2012
 Meld misbruik5-8-2011 12:53:04

wij gaan ipv een gastenboek een polaroidtoestel leggen en dan kan elke gast een foto nemen met zijn gezelschap en onderaan de geprinte foto en op de achterzijde kunnen ze dan hun wensen schrijven. de foto's kunnen ze dan aan een soort wasdraad hangen met van die kleine houten wasknijpers.

monica
26-8-2011
 Meld misbruik5-8-2011 13:45:47

Wij nemen een tuinsierbank en daar kunnen ze op schrijven en dan vernissen wij dat en gaat deze in de tuin staan. Een boek bekijken wij toch niet, damé...
Groetjes

Severine
24-9-2011
 Meld misbruik5-8-2011 14:58:29

ik heb een canvas (groot model) genomen en de gasten kunnen er dan opzetten wat ze willen en hang ik dan na ons feest (na de verbouwingen) ergens in m'n gang of zo.

Silke
6-10-2012
 Meld misbruik5-8-2011 16:26:52

Je kan bijvoorbeeld je wcdeur nemen en daar zetten en de gasten daarop laten schrijven! Zo heb je altijd leuke herinneringen om te lezen als je op toilet zit!
Wat ik leuk vind, is zo'n praatpaal! Danspreken de mensen iets in,worden ze gefilmd en heb je achteraf een hilarische film op terug te bekijken ipv een "saai boek" om te lezen.

Petra
2-6-2012
 Meld misbruik5-8-2011 22:13:57

Wauw,

Zoveel reacties :)
Echt leuk! Dankuwel iedereen! Er zitten wel leuke ideetjes tussen :)
Zoals die spiegel & die wc deur,haha. Hilarisch,maar zo heb je altijd wel toiletlectuur!

Thx Ladies!!

Stefanie
20-8-2011
 Meld misbruik5-8-2011 22:32:49

Of werken met kaartjes zoals hierboven beschreven en ze dan in een kader schikken of op een andere manier naar keuze. Dan zie je later nog wel wat je ermee aanvangt....

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...