Nu Online
Momenteel zijn er 345 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ALLES loopt mis

5-8-2011 10:07:16
pff ligt het nu aan de datum of aan ons , we weten het niet .
we krijgen alleen maar negatieve mailtjes aan voor een zaal dat al volzet is , tenten dat ze niet meer kunnen leveren
traiteur dat niet voor meer dan 150 personen kan leveren . en ga zo maar door . ik kan er niet van slapen .
we hebben nog 321 dagen op de teller en we dachten dat dit ruim tijd zou zijn . Maar niets is minder waar :(
wat kunnen we nog doen ?

groetjes

Sarah
22-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 1296

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik5-8-2011 10:17:43

Hallo,

jullie zaal is al bezet met jullie datum dan?? zoek een andere zaal
of is dit de zaal dat jullie heel graag hebben??

traiteur dat niet kan leveren voor 150 man? vind ik ma raar, srry voor die traiteur maar ander en beter.

je hebt echt ng wel tijd genoeg hoor..
vanwaar ben je ergens?

groetjes
Britt

Sarah
22-6-2012
 Meld misbruik5-8-2011 10:23:19

we hebben nu naar 3 zalen gemailt en gebeld maar die zijn volzet.
1 zaal waar mijn voorkeur naar uitgaat is op vakantie tot 10 augustus dus daar hopen we op . En wat die traiteur betreft is inderdaad raar. Maar we vinden geen andere die goed is en dichtbij ( wij zijn van Turnhout )
we hopen op goed nieuws.

groetjes

Britt
23-6-2012
 Meld misbruik5-8-2011 10:28:36

En de zaal waar je op hoopt heeft geen eigen traiteur?
Want dat is ook veel è als je een zaal neemt dat deze een eigen catering heeft.

ik hoop mee met je

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik5-8-2011 10:36:54

Je datum verzetten dan toch? Of is er een speciale reden waarom je deze datum kiest? Wij kozen onze datum a.d.h.v. de zaal...

Sanne
9-7-2011
 Meld misbruik5-8-2011 10:38:33

Is het eventueel een mogelijkheid om een andere datum te nemen als ook die laatste zaal niet vrij is? Of hebben jullie echt speciaal voor die dag gekozen/al andere dingen vastgelegd?

Niet opgeven, je zal vast nog wel een geschikte zaal en traiteur vinden!

Sarah
22-6-2012
 Meld misbruik5-8-2011 10:48:01

als we de zaal hebben valt de traiteur weg . want die hebben hun eigen catering . we hebben de kerk enzo al op die datum vastliggen . maar dat kan eventueel wel verzet worden.
Maar eerst proberen op goed nieuws.

Annelies
1-9-2012
 Meld misbruik5-8-2011 10:57:42

Wij hebben eerst een zaal gezocht en aan de hand van de zaal een datum gekozen die nog vrij was. We hadden maar de keuze tussen twee datums eind augustus of 1 september.

Anke
9-9-2011
 Meld misbruik5-8-2011 11:00:13

Oei, da's super vervelend!
Mijn broer heeft als catering 't Couverke van Lichtaart en wij nemen die voor het dessertenbuffet op ons eigen trouwfeest.
'k Heb er op pc een prijslijst van staan en ook wat ze aanbieden. Misschien staat er iets tussen naar jouw goesting he!
'k Zal eens proberen het door te mailen.

Haar mailadres is: couverke@skynet.be

Kim
22-6-2012
 Meld misbruik5-8-2011 13:32:28

wij hebben onze datum ook moeten aanpassen aan de zaal. De kerk lag al vast, maar dat was geen probleem om dat te verplaatsen.

Veronique
16-6-2012
 Meld misbruik5-8-2011 17:54:48

Wij hebben ook diverse zalen bezocht en velen waren volboekt, 2 zalen zelfs volledig volboekt op alle zaterdagen 2012. Wij hebben dus ook ons datum verzet naar de zaal die we wilden.

Niettemin duim ik voor je mee !

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...