Nu Online
Momenteel zijn er 605 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

To bus or not to bus ...

5-8-2011 10:18:02
Ik ben zo hard aan het twijfelen of we nu een bus nemen of niet voor de suite.
Voordelen:
1. Hele suite zit in de bus, dus geen gedoe met volgwagens, mensen die zelf rijden, parkeerplaats, ...
2. Gezellig voor de sfeer
3. Leuke foto's
4. Extra plaatsjes ook voor de beste vrienden en vriendinnen
5. Ben gisteren eens gaan kijken naar het wagenpark bij London Ceremony Buscompany (ofzoiets) in Kapellen: supervriendelijk en prachtig onderhouden bussen.

Nadelen:
1. We hadden via onze ceremoniemeester al een auto (oldtimer mercedes). Toen ik hem onlangs belde om te zeggen dat we misschien een bus wilden, zei hij dat hij al veel mensen had moeten afzeggen voor de auto. We hebben dus een auto voor ons en een bus voor de suite. Ik heb bang dat het té wordt...
2. Véél geld: 840 euro voor 4 uurtjes plezier...

Wat is jullie advies :-)

An
25-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 13 | Gelezen: 1044

ruth
15-9-2012
 Meld misbruik5-8-2011 10:23:19

Wij gaan goedkans ook voor de oldtimer bus voor ons tweetjes en de mensen die de hele dag bij ons zijn.
Wij twijfelen ook aan het feit nog een oldimer auto erbij te nemen, maar dan zit je niet bij je gasten, en op de bus kan je het heel leuk maken :)

Heb het al gehad dat er een bruiloft was met bus en auto, en als je als gasten achter het bruidspaar aarnijdt is het toch een beetje vreemd, gezien je wel over het paar praat, maar ze zitten niet bij jullie...

Groetjes,

Ruth

Sophie
2-6-2012
 Meld misbruik5-8-2011 10:25:13

Hoi An,

kan je de auto echt niet meer afzeggen?
Wij nemen ook een bus bij de londen .... uit kapellen
Idd super service!

Het is idd veel geld, maar afhankelijk van de grote van je suite kunnen auto's ook duur uitkomen.

En meestal moeten de mensen die een hele dag mee gaan hun auto' s toch laten staan en taxi nr huis nemen omdat ze te veel gedronken hebben.

Welke ceremoniemeester heb je?

Groetjes
Sophie

Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik5-8-2011 10:32:48

Ik zou niet voor én bus én ceremoniewagen gaan... Wij zaten allemaal samen in een huifkar en dat was echt een plezante boel onderweg! Ik zou het jammer gevonden hebben om dat te missen...

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik5-8-2011 10:58:48

Wij hadden een ofdtimerbus van De Blauwvoet (Balen). Ten wij onze bus reserveerde waren ze een pak goedkoper dan andere verhuurfirma's en we kunnen niets dan lof vertellen over die mensen en hun chauffeur.

Wij zijn echt voorstanders geworden van samen met de suite in de bus. Het was super gezellig en zou het voor niets willen missen. De foto's zijn geweldig. Enkel leuke comentaar op gekregen.

Ik zou het raar hebben gevonden als wij een auto hadden en de suite de bus zou moeten nemen.

Caro
1-10-2011
 Meld misbruik5-8-2011 11:04:09

Wij wouden eerst graag aparte wagens, tot wanneer we de prijzen zagen Eén wagen kostte bijna evenveel als een oldtimerbus... wij hebben een grote suite, dus de keuze was snel gemaakt! Ik denk ook dat het ook leuker is om samen met de suite in de bus te zitten. Je trouwt pas in mei 2012, de ceremoniemeester heeft toch nog tijd om hem aan andere te verhuren, niet? Als jullie het echt willen, zou ik er niet zo mee inzitten om die wagen nog af te zeggen.

Groetjes

Jili
12-5-2012
 Meld misbruik5-8-2011 11:40:38

Wij gaan het volgende doen:

- Bus van Londen Ceremony
- Auto voor de getuigen
- Auto voor mama bruid + papa bruid
- Auto voor bruidegom + mama bruidegom
- Bruidsauto voor mij en mijn papa

sommige zullen dit misschien TE vinden...
Maar ik zou graag met mijn papa alleen naar daar gebracht worden, want hij ging ook voor de bruidsauto zorgen en die blijft tot de grote dag een verrassing voor mij...
Maar sommige vonden het dan niet kunnen dat ik mijn toekomstige in de bus 'dump', want dan zien 'de mensen' niet wie eigenlijk de bruidegom is...

maar ja, zo zie je maar, iedereen heeft er een andere mening over...

An
25-5-2012
 Meld misbruik5-8-2011 11:48:10

@ Sophie: Wij hebben ceremoniemeester Danny uit Paal-Beringen. Hij doet dat heel goed. Hij komt een beetje streng en kordaat over, echt 'ceremoniemeesterig'. :-) Toen ik belde om te zeggen dat we twijfelden kwam hij dus ook zo over.

Zoals Jill zegt zou ik het ook leuk vinden om samen met mijn papa naar de kerk te rijden. Het is toch ook een fijn gevoel vind ik dat de mensen weten: 'Ola, de bruid moet nog komen' :-D

En mijne Frederik laat het allemaal maar wat aan mij over *zucht*

Inge
10-8-2012
 Meld misbruik5-8-2011 12:07:50

hallo

wij hebben ook een oldtimer bus voor de familie bij
www.classicbus.be en die valt nog heel goed mee van prijs want wij zelf hebben een kever en dus wij en onze kindjes de bruidskindjes gaan met de kever.
groetjes

Sarah
17-12-2011
 Meld misbruik5-8-2011 12:40:46

Ik zou ook enkel voor een bus gaan. Wij hebben er eentje voor een hele dag. (625 EUR)En net als de andere bruidjes zeggen, er is echt veel ambiance op de bus. En dan is het toch spijtig dat je in een aparte auto zit.
Na de kerk is er ook bij ons champagne op de bus, en dan denk ik dat het wel leuk is dat je samen met je man een glaasje kunt drinken, ipv in een aparte auto te zitten.

Eline
23-6-2012
 Meld misbruik5-8-2011 13:05:47

Ik zou ook niet voor bus én auto gaan. Heb onlangs een bus zien rijden en daar achter de oldtimer met de bruid en haar vader. En ik zou het niet leuk vinden om niet mee in de sfeer te zitten. Je mist inderdaad veel he.
En seg, veel mensen moeten afbellen zegt hij. Je trouwt pas in mei, in die tussentijd zal hij toch wel een nieuw koppel vinden zeker. Das nu ook ni echt een excuus van hem vind ik. Blijven doorzetten :)

Sara
20-8-2011
 Meld misbruik5-8-2011 13:25:03

Wij hebben een oldtimer bus via Retro (Aartselaar), zijn goedkoper als London Ceremony Buscompany.
Wij zitten wel mee op de bus, maar achteraf bekeken was het mss niet slecht dat we een wagen voor ons apart hebben aangezien we ook apart op fotoshoot gaan. nu moet ik mijn wagen een dag eerder al op de receptielocatie zetten. Dus de bus rijdt terug weg met de suite en wij nemen mijn wagen om op fotoshoot te gaan.

Wat Véronique zegt, zo'n huifkar, kan heel tof zijn, maar het moet praktisch mogelijk zijn ook qua afstanden... Bij ons zou dit nooit gaan ook niet met koets aangezien onze locaties 20km van elkaar liggen.

Grtjs

Sara

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik5-8-2011 15:47:53

@ Sara
Wij zijn met de fotograaf zijn wagen meegereden. Was heel makkelijk en kon iedereen toch meegenieten van de sfeer op de bus (oof fotograaf die mee op de bus zat)

Nathalie
20-7-2011
 Meld misbruik10-8-2011 22:02:30

Of je het nu wilt geloven of niet, nog niet lang geleden las ik van een koppel bij ons in de streek die "de Lijn" gebruikte als vervoersmaatschappij... gewoon het publiek transport... goedkoop en redelijk stipt...

Origineel hé.

gr,

nathalie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...