TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Sara
30-7-2011
|
5-8-2011 23:09:01
Ik heb tot de laatste pas twijfels gehad of ik wel juist gekozen had. Maar op mijn trouwdag waren de twijfels helemaal weg, zeker nadat ik het gezicht van mijn bruidegom gezien had. Ik heb zelfs ongelooflijk veel complimenten gekregen over mijn kleed. Mijn trouwkleed had trouwens ook een rechte bustier en dat kwam zeker niet lomp over. Ik was zelfs blij dat het geen hartvormige bustier was, dat zou niet gepast hebben bij mijn kleedje. Geloof me, als je bij het passen altijd maar teruggrijpt naar hetzelfde kleedje en als je het gevoel hebt dat het je hart gestolen heeft, dan is het jouw kleedje. En nog mooiere kleedjes zien, tja, als je niet meer past, kan je het ook niet zien. Want zoals je zelf ook aangeeft, een kleedje op foto is niet hetzelfde als een kleedje dat je aanhebt.
|
|
ellen
14-4-2012
|
6-8-2011 1:10:55
Hey, ikzelf heb nog naar de winkel super ongerust terug gebeld .... dat ik twijfelde ... Ik maakte me super veel zorgen over een stik onder mijn borsten... maar nu gerustgesteld... maar geeft inderdaad veel spanning.. nu weet ik goeie keuze gemaakt... maar zal altijd twijfelen... echt het super waaaw gevoel heb ik nooit gehad. mijn zus en mama hadden dit wel, dus ik vertrouw op hun kennis..... veel liefs ellen
|
|
Stefanie
28-7-2012
|
6-8-2011 8:41:24
Hey Lotte, Ik heb mijn jurk een tijdje geleden al besteld. En nu beginnen soms ook wel twijfels te komen (ben ik niet te snel gaan kijken? hoe stond ik weer in die jurk?) Maar ik weet dat toen ik de jurk in de winkel zag hangen, ik dacht: "och ja, we zullen eens proberen" en toen ik hem aandeed wou ik hem niet meer uittrekken. Het was echt een wauw-gevoel zowel bij mij, als bij mijn mama en de verkoopster. Het was de laatste jurk die ik in die winkel (de vierde winkel waar ik naartoe ging) had aangedaan maar ergens weet ik dat dit echt wel dé jurk is :) Op foto zou ik hem ook niet gekozen hebben, maar het is een heel verschil tussen foto of aanhebben. Dus wees gerust, denk er niet te vaak over na. Als je toen een wauw-gevoel had, was dat zeker niet voor niets... Veel plezier nog met de voorbereidingen!
|
|
sarah
17-12-2011
|
6-8-2011 8:54:08
Hoi Lotte,
heb je eventueel aan de winkel gevraagd of ze de halslijn kunnen veranderen? Naaisters kunnen heel wat hoor...
Ik heb ook een jurk waar ik op papier van zei, mooi maar niets voor mij. De jurken die ik op papier super vond,stonden voor geen meter bij me.Dat was allemaal t gaat.
Tot ik DE jurk aandeed. Ik wou ze niet meer afdoen, en een ander bruidje wou ze passen en heb ze toen echt met tegenzin uitgedaan. Dat was voor mij het teken.
Plus andere bruidjes die ook aan het passen waren zeiden dat ik er echt in straalde.
Soms denk ik ook wel is ze niet te klassiek; etc etc...
|
|
Sarah
18-5-2012
|
6-8-2011 13:01:34
Ik was ook superblij met de jurk, alles klopte, maar het kriebelde wel toen ik definitief 'ja, ik neem ze' moest zeggen :) kiezen is altijd een beetje verliezen... Maar zoals mijn getuige met haar immer goeie raad achteraf zei: 'Zelfs als je al 2 jaar getrouwd bent, zal je nog jurken zien waarvan je denkt, dju da's echt een hele mooie.' Knopen moeten doorgehakt worden en eens ik had beslist, was dat ook wel een enorme geruststelling. Dan was dat toch al uit mijn systeem en kan ik mij nu volle bak concentreren op de accessoires :) Er bestaat 1 wazig gsm-fotootje van mij in mijn jurk en ik kijk er minstens 1x/dag naar :)))
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|