Terug naar overzicht
Hoi Cinderella, Alvast proficiat! Ik had Metallica met Nothing else matters. En Andre Hazes met Zij gelooft in mij. Zijn wel 2 verschillende stijlen! :-) Nog veel succes met jullie verdere voorbereiding! Groetjes, Laura
Hoi, wij hadden: van morrison - have i told you lately eros ramazotti & anastaia - i belong to you van morrison - brown eyed girl Mijn papa en ik zijn een grote Van Morrison fan en wou hem daar een plezier mee doen. Veel succes met de keuzes!
Ik heb enkel Canon in D van Pachelbel voor bij het binnenkomen. Is een liedje van 8min, dus als ze het laten afspelen op de achtergrond is het bijna voor de hele ceremonie goed :)
Wij mogen ook zelf kiezen en nemen waarschijnlijk: - binnenkomen: Bart Peeters - er is er geen een zoals jij - tekenen register: Axelle Red - Parce que c'est toi - buitengaan: It's your wedding day - uit de film 'The Wedding Singer'
Hoi, Wij hebben: -Bij het binnenkomen :BrianAddams, Rod Stewart, … - All for Love omdat ik een fan ben van hem-Bij het tekenen van de akte : Dana Winner – Ik hou van jou, omdat we weten dat iedereen dan een traantje laat gaan. Bij het verlaten : De Fixkes – lievelingsdier; Dat is een leuk en lief liedje dat we samen graag zingen! groetjes melissa