Nu Online
Momenteel zijn er 298 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Muziek gemeentehuis

6-8-2011 9:13:57
Omdat we enkel voor de wet trouwen ben ik aan het twijfelen of ik eventueel voor eigen muziek in het gemeentehuis zou kiezen voor een persoonlijke toets.
Ik heb het eens na gevraagd en we mochten eventueel onze eigen muziek mee brengen..
Welke liedjes hebben jullie zoal gekozen voor het gemeentehuis of hebben jullie het gehouden op de muziek van hen zelf?

Groetjes

cinderella
27-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 495

laura

Meld misbruik6-8-2011 9:52:02

Hoi Cinderella,

Alvast proficiat!

Ik had Metallica met Nothing else matters. En Andre Hazes met Zij gelooft in mij. Zijn wel 2 verschillende stijlen! :-)

Nog veel succes met jullie verdere voorbereiding!

Groetjes,

Laura

Penny
20-7-2011
 Meld misbruik6-8-2011 10:15:57

Hoi,

wij hadden:
van morrison - have i told you lately
eros ramazotti & anastaia - i belong to you
van morrison - brown eyed girl

Mijn papa en ik zijn een grote Van Morrison fan en wou hem daar een plezier mee doen.
Veel succes met de keuzes!

Sofie
12-8-2011
 Meld misbruik6-8-2011 12:13:23

Ik heb enkel Canon in D van Pachelbel voor bij het binnenkomen. Is een liedje van 8min, dus als ze het laten afspelen op de achtergrond is het bijna voor de hele ceremonie goed :)

Nette
7-4-2012
 Meld misbruik6-8-2011 14:45:45

Wij mogen ook zelf kiezen en nemen waarschijnlijk:
- binnenkomen: Bart Peeters - er is er geen een zoals jij
- tekenen register: Axelle Red - Parce que c'est toi
- buitengaan: It's your wedding day - uit de film 'The Wedding Singer'

Melissa
2-9-2011
 Meld misbruik7-8-2011 12:02:37

Hoi,

Wij hebben:
-Bij het binnenkomen :Brian
Addams, Rod Stewart, … - All for Love omdat ik een fan ben van hem
-Bij het tekenen van de akte : Dana Winner – Ik hou van jou, omdat we weten dat iedereen dan een traantje laat gaan.
Bij het verlaten : De Fixkes – lievelingsdier; Dat is een leuk en lief liedje dat we samen graag zingen!

groetjes
melissa

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...