TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Lindsy
25-5-2012
|
6-8-2011 16:14:19
Hoi Vicky, ik ben vorige week even binnengestapt bij Le Chapeau. Ik zei dat ik geen afspraak had en dat ik het dus zou begrijpen als ze niet veel tijd hadden. Geen moeite was echter te veel: ik heb een rondleiding gekregen in de winkel en mocht ondertussen zoveel vragen stellen als ik wilde. Ze raadden mij ook aan om te wachten tot de nieuwe collectie omdat er nu niet zoveel keuze meer was. Eind oktober krijgen ze alles binnen en ik heb een afspraak gemaakt op 12 november. Conclusie tot hiertoe: professionele mensen met een vriendelijke, niet-opdringerige aanpak! Groetjes
|
|
Sarah
18-5-2012
|
6-8-2011 16:23:27
Ik belde midden juli ergens naar LC en mocht op 1 augustus al langs gaan. Dat ik beter zou wachten op de nieuwe collectie hebben ze mij nooit gezegd. Ik heb wel heel duidelijk gezegd dat ik wist wat ik wilde en wat niet :) Aan de telefoon klonken ze nogal stijfjes en het is wel een chique winkel. Allesbehalve wat ik ben :) Maar eens ik binnen was, kreeg ik een toffe jonge verkoopster die echt de tijd nam om mijn stijl te leren kennen! Ok, bepaalde vragen zijn misschien een beetje lachwekkend ('Bent u echt klaar voor deze emotionele overgangsfase' of 'beschrijf je karakter eens in drie puntjes'). Maar ik heb nooit het gevoel gehad dat ze vonden dat ik moeilijk of veeleisend was of dat mijn stijl misschien iets te nonchalant was voor hen... en had ook niet het gevoel dat de verkoopster me naar de mond praatte, maar eerlijk was. Ik mocht zelfs een hele dure over-the-top jurk aantrekken 'gewoon voor de lol'. En redelijk onverwacht toverden ze toch een jurk tevoorschijn die me als gegoten zat en helemaal mij was :)
|
|
lies
27-8-2011
|
6-8-2011 18:21:00
Ik mag over 2 weken mijn 2e en laatste pas gaan doen in le chapeau te bree. Ik kan er geen enkel minpunt van opnoemen, ik wist heel goed wat ik wou, welke punten die ik net wel en niet van mn lichaaam wilde uitspelen... En uiteindelijk heb ik toch een model gekozen wat ik dacht dat niet bij me zou staan. Het stond in de etalage, ik heb het als eerste aangeschoten en het was meteen een schot in de roos :-) heb nog 7 andere aangedaan, ze wilden ook liever dat ik er eentje teveel paste dan te weinig maar niks kon de eerste, the one overtreffen :-) Was dus allemaal snel beklonken, na een uur waren we al champagne aan het klinken en iedereen maar denken dat ik een moeilijke zou zijn voor "de jurk" te gaan kiezen. Veel succes! En laat je niks wijsmaken, de cliché klopt als een bus, je ziet en voelt van: dit is hem! :-)
|
|
Sandy
28-5-2011
|
6-8-2011 19:21:25
Hallo
Ik ben vorig jaar ook naar Liliane Claes geweest en ik vond het geen prettige ervaring. Heel opdringerig, ik moest heel snel beslissen of mijn droomkleed ging wegslippen en ik zou het nooit meer vinden. Ze wilden geen naam of merk geven terwijl het op de kapstok van het kleed stond. En dan nog top of the bill: ze zeiden dat ik best mijn sproetjes kon laten wegschminken als ik een strapless jurk wilde... Ik ben de dag erna naar Koonings in Nederland geweest en dat was helemaal het andere uiterste. Groetjes
|
|
Sara
30-6-2012
|
7-8-2011 10:34:20
Ik ben vorige week naar Lilian Claes geweest. Ik mocht eerst elk kleedje afzonderlijk bekijken en zeggen of het me wat leek of niet. Al vrij snel had de verkoopster door wat ik zocht. Ik heb alle kleedjes mogen passen die ik wou (zo'n tien). Uiteindelijk bleven er nog twee over. Twee super mooie kleedjes. Die heb ik om de beurt nogmaals aangehad en dan mocht ik voor de grote spiegel gaan staan, om dit allemaal nog iets duidelijker te gaan bekijken. Ze waren (bij mij) helemaal niet opdringerig, maar ze halen natuurlijk wel verkooppraatjes boven... Ik heb uiteindelijk voor een kleedje gekozen, waar we -10% op kregen. Als dit het kleed is, wat je wil, maakt het uiteindelijk niets uit of het nu nieuwe collectie is of niet. Ook mijn mama en zus hebben hier hun kleedje al gevonden. Voor mij was het een zeer geslaagde namiddag. Groetjes en geniet van je pas ;-)
|
|
Sonja
12-5-2012
|
7-8-2011 12:36:53
Ik ben begin juli bij Le Chapeau in Antwerpen geweest.
Van de 5 bruidswinkels die ik bezocht heb, was dit voor mij de minste ervaring. Wat ik wel goed vond, was dat ze eerst enkele vragen stelden om zo te achterhalen wat je juist zoekt...
Ze zeiden dat er op dat moment niet veel keuze was, alhoewel er nog behoorlijk veel kleedjes hingen hoor, dus dat begreep ik niet goed.
Ze wilden mss liever "nieuwe collectie" verkopen. Voor mij maakte dat echter niets uit. Ik heb er enkele kunnen passen, maar bij geen enkel een wauwgevoel. Ik heb wel de luxe gehad van 2 verkoopsters te hebben..(ééntje was in opleiding)
Uiteindelijk heb ik mijn droomjurk gevonden bij het Bruidshuis in Merksem. Me so happy!
Ik kan je alleen maar aanraden van in meerdere winkels te gaan kijken.
Groetjes en succes met de zoektocht!
Sonja
|
|
Sarah
18-5-2012
|
7-8-2011 14:10:32
Had bij LC ook 2 verkoopsters, waarvan ééntje in opleiding. Vond haar suuuperlief en vriendelijk, de oudere verkoopster haalde net iets teveel zoete verkoopspraatjes boven. Maar in het pashokje had ik de jongere verkoopster voor mij alleen en dan werden de praatjes wel losser :)
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|