Nu Online
Momenteel zijn er 633 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Een laat verslag van onze touwdag (23 juli)

6-8-2011 21:46:02
Hoi Bruidjes,

Zoals iedereen die reeds getrouwd is, post ook ik hier een allerlaatste berichtje met een verslagje van onze trouwdag!!!

De week voor onze trouw begonnen de zenuwen de kop op te steken.. helaas vlogen de kilo's er nog steeds vanaf, in totaal 6 kilo, een hele week geeten voor 10 maar geen gram bleef er extra aan!! Donderdag 21 juli en vrijdag 22 juli heb ik met behulp van een aantal personen onze feestzaal tip top in orde gebracht en het eind resultaat is enorm mooi al zeg ik het zelf. De kleuren waren rood/wit. Op de tafels stonden bloemen, kaarsjes en foto's van m'n ventje en ik. Per tafel 1 witte ballon met een naam (collega's, familie bruid,...) erop.

Terwijl mijn ventje richting zijn thuis ging ben ik vrijdagavond nog iets gaan eten met een nicht en neef van m'n toekomstige ter ontspanning en uiteraard ook een glaasje of 2/3 gedronken!

Vrijdagmorgen 09.00 uur afspraak bij mijn kapster.. was 5 minuutjes te vroeg daar maar niemand te zien, kwartier staan wachten en 2 keer gebeld maar kreeg niemand te pakken. De eerste lichte paniek kwam opdagen. Rond 9.20 uur kreeg ik uiteindelijk een telefoontje terug: Hoe?! Jij stond toch om 10.00 uur?!? Ik kon meteen terug draaien en ze heeft me meteen gedaan **oef**

Met een vertraging van 20 minuten kwam ik om 10.20 uur aan bij m'n make-up. Heel relax begonnen aan het lakken van m'n nagels en vervolgens mijn make-up. Terwijl was de fotograaf in topvorm want het flitste langs alle kanten!! Eerlijk gezegd was dit enorm leuk. Tegen 11.40 uur was ik klaar en maakt ik me naar ons thuis. Daar zaten mijn ouders, opa en tante al te wachten. Het eerste wat ze zeiden: waauw! *glunder*

Een glaasje gedronken en een aantal mensen welkom geheten ging ik me tegen 12.30 uur aankleden want m'n ventje zou er rond 12.45 uur zijn. Ondertussen hoorde ik alle mensen binnenkomen.. spannend en zalig tegelijk. Voor mijn kleine neefje en nichtjes had ik nog een extra snoepje gekocht dus zij mochten mijn jurk als eerst zien!! Ze keken met een open mondje en de kleinste zei: je bent een prinsesje vandaag. *schitterend*

Op tijd klaar, nog even moeten wachten en daar ging de bel. Wat was m'n ventje mooi!!!! Iedereen haalde de zakdoek al boven maar bij mij geen stress of traan te bespeuren! M'n toekomstige had het ook super moeilijk.. iedereen nog vlug een glaasje gedronken en vertrokken naar de gemeente waar we stipt op tijd aan kwamen en een kwartier later stapte we hier als man en vrouw buiten. *zalig gevoel*

Toen de kerk.. met m'n papa naar voor lopen was zo leuk en mooi om te doen. Dan zou ik de verwelkoming doen maar net voor ik naar voor moest fluisterde ik: lieverd, ik kan het niet!! Dus heeft hij de tekst gelezen Iedereen vond onze mis super mooi, mooi teksten, boekje op zich ook leuk en het duurde maar 1 uur!!

M'n schoonmoeder ging zelf een slottekst schrijven en dat is het enigste moment waarop ik een traan heb gelaten. Ze vermelde namelijk ook mijn meter in de tekst maar haar heb ik op zeer jonge leeftijd al moeten afgeven en ook vermelde ze onze tante die vorige maand is gestorven en dat was even slikken!!

Samen naar de feestzaal gereden voor een stuk taart met koffie en uiteraard de familiefoto's waarna wij naar onze fotoschoot vertrokken. En toen liep het volledig mis!!!!! Na 5 foto's te nemen scheurde mijn rits helemaal open en kregen we deze niet meer gemaakt. Mijn hele wereld storte in. Dan zijn de mama's me komen kalmeren en heeft mijn schoonmoeder samen met m'n tante de bekeken wat mogelijk was terwijl ik daar in mijn ondergoed stond. Mijn man zijn jas aangetrokken en zo maar een aantal foto's gemaakt, sfeer was meteen terug tot ze me kwamen zeggen je moet nu stoppen want we moeten ergens een winkel binnen stappen zodat ze het misschien nog kunne maken (het was toen 17h30 en om 18h00 sluiten de winkels).

Ben toen als een echte bridezilla al wenend naar de auto gelopen en zijn we bij een kledingwinkel in de buurt gestopt. Daar wilden ze me helpen dus met de jurk omhoog getrokken tot op mijn knieën en al snotterend die winkel binnen gelopen. Om 18.30 uur kwamen alle genodigden binnen en de bruid was rond 18.20 uur terug in de feestzaal met een rits die gemaakt was!!!

Onze BBQ was lekker, de dessertjes ook en het feest was ook leuk. Dus om dit lang verhaal samen te vatten wij hebben een droomdag gehad op de rits na dan maar dat is door onze huwelijksreis al snel vergeten. We gaan eind deze maand gewoon nogmaals onze kleren aantrekken en onze fotoschoot opnieuw doen!!

We wensen alle toekomstige bruidjes/bruidegommen veel succes met de voorbereidingen en hopen dat jullie ook een onvergetelijke droom dag mogen beleven. Vergeet vooral het sleutelwoord GENIETEN niet!!!! (zeker doen)

Vele groetjes van een gelukkige bruid die nu aan de volgende stap gaat beginnen, namelijk kindjes!!

A.
23-7-2011
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 1150

tima
8-9-2012
 Meld misbruik6-8-2011 22:48:00

zo erg van je jurk maar toch nog een schitterende dag had zo te lezen nog eens proficiat

evelien
10-9-2011
 Meld misbruik7-8-2011 12:30:19

Ja zooo erg van je jurk maar de rest van de dag lijkt schitterend te zijn.dikke proficiat

Sharon
20-8-2011
 Meld misbruik8-8-2011 9:55:51

Pffff, amaai, ik begin al te panikeren in uw plaats. Zo erg! Gelukkig is alles nog goed gekomen. In ieder geval heel erg proficiat en veel geluk samen!

Groetjes
Sharon

dorien
5-5-2012
 Meld misbruik9-8-2011 18:40:12

pff amai ik hoop dat ik nooit iets meemaak op onze dag zoals bij jullie met je rits!!!
proficiat en geniet van het leven samen!

Sandra
7-9-2012
 Meld misbruik12-8-2011 14:00:19

Ik heb mijn shoot al voorzien NA de trouw...waarschijnlijk zal deze ook doorgaan op het strand, maar maakt niet echt uit of men kleed dan vuil wordt. Een rits scheuren, is natuurlijk heel erg!! Goed dat het toch nog kon hersteld worden!
Veel geluk samen!

groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info