Terug naar overzicht
Kan je niet helpen. Ik ben zelf nog aant nadenken.Moest iemand voorbeeldjes hebben: mag je het altijd mailen naar: valeke_21@msn.com Groetjes. Valérie
Ook hier nog geen ervaring, maar voorbeelden ook welkom op Fieke_mieke01@hotmail.com Mijn kapper heeft me wel gezegd dat het normaal gezien best met zo'n schuivers wordt vastgestoken. Maar je kan er voor versiering altijd nog curlies indraaien hoor. xxx Sophie
Hallo, Ik ben vrijdag net getrouwd, heb ookveel dik haar en mijn haar was half opgestoken in krullen, het werd bevestigd met schuifspeldjes en versierd met curlies.. Donderdg hebben we de foto's en ga ik U eentje mailen en hier worden zeook gezet bij mijn verslagje nog.. Mijn haar is perfect blijven zitten zelfs na geslapen te hebben .. Grtjs Chrisje
Hoi Eveline,Ik ben op 23/07 getrouwd en ik had een half opgestoken kapsel met krullen. Ik heb zelf krullend en lang haar en de kapster zei dat het dan beter was om met gewone schuifspeldjes te werken en dan met de curlies af te werken. dit geeft volgens haar ook het mooiste resultaat omdat je met de curlies echt precies kan bepalen waar de versiering ligt want met de steekspeldjes moet je er erg op letten tijdens het maken van de kapsel zelf, omdat ze er dan definitief in zitten hé! Een erg duidelijke foto heb ik niet, maar je kan hier een kijkje nemen (voorproefje van de fotograaf), dan kan je misschien al een idee vormen... ik had enkel 3 strass/parel curlies in mijn haar.. http://www.facebook.com/media/set/?set=a.10150286428938... Groetjes,Filipa
Ik had haarpinnen en was daar héél tevreden over!
Ik had een combinatie van schuivertjes en pennen, versierd met curlies. Curlies zijn niet gemaakt om haar vast te houden, die vallen er zo uit als je niet oplet. Lieve