Terug naar overzicht
Hoi Sandra Onze trouwringen komen van Kris Baele! We zijn er super tevreden van... Mijn moeder heeft haar ring voor haar 50e verjaardag daar ook laten maken en een beetje op aanraden van haar naar ginder gestuurd. Veel keuze, hij ontwerpt zelf zijn juwelen... Er is veel mogelijk.De onze zijn wit goud, maar ruw wit goud... Als je gaat kijken op de site, zijn de onze prince and princess... Enkel die van mijn man is ook ruw zoals de mijne... Wat prijs betreft, mja dit hangt sterk van de goudprijs af hé. Ik heb zelf mijn stenen aangeleverd en had nog oud goud liggen, wat de aankoopprijs ook dit zakken. Grtjs Sara
hey onze trouwringen komen van christophe caenepeel hij maakt ze ook zelf en scheelt toch een pak me de winkelprijs.da is de site http://www.caenepeel.com/ groeten
We zijn gisteren geweest, gecombineerd met een vrije namiddag en een tripje met de moto :-) Prijzen liggen toch wel stevig he? Kozen voor de path of love, mijn vriend zonder stenen, ik zoals afgebeeld. Kwamen we voor mijn ring op 1800 euro. Die voor mijn vriend 800 euro. Weet het toch even niet meer hoor. WIe heeft er ervaring met Katrien Cambré of Ilse Verbruggen? Ik bedoel dan: kan je daar aankomen met een foto om te vragen om deze zo goed als mogelijk na te maken? 2600 euro voor een stel ringen vind ik er toch wel wat over precies... :-S San
@kristoffhey kristoff,die caenepeel heeft prachtige ringen. Mag ik vragen of die schappelijk zijn qua prijs?Ik heb gehoord dat Kris Baele heel duur is.
Beste Sandra, Wij hebben volmondig voor ringen van Kris Baele gekozen. We hebben voor een van zijn eigen cretaies gekozen en deze voor ons laten aanpassen. Dit is inderdaad heel wat duurder dan een standaard ring, maar we hebben er nog geen moment spijt van.We zijn er allebei weg van en dragen hem dagelijke met plezier.Je kleed doe je maar één dag aan, je ring de rest van je leven.Maar je moet erg natuurlijk echt weg van zijn hé.Geniet van je grote dag!Groetjes, Nele