TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Brenda
10-9-2011
|
8-8-2011 9:52:30
euh evelien,
die witte band is tegen februari echt wel weg hoor... als je in december en januari beetje zonnebank doet dan ziet niemand dat.
ik draag alleen mijn verlovingsring en een eenvoudige ketting.
Ik ben geen armband- of oorbellendrager dus doe ik die op mijn trouw ook niet aan.
|
|
Filipa
23-7-2011
|
8-8-2011 9:54:09
Hoi Evelien, Misschien kan je nog naar de zonnebank zonder je horloge om die plek mee te bruinen? Je trouw toch pas in februari, hé? Misschien is die witte plek tegen dan weg? Of je kan een brede armband dragen, om die plek te bedekken? Ik heb mijn juwelen bij Dorien's Frutsels gekocht, het setje "Luna". Misschien iets voor jou? groetjes, Filipa
|
|
Evelien
25-2-2012
|
8-8-2011 10:04:19
Ik ben er nog niet aan uit of ik onder de zonnebank ga gaan voor onze trouw. Misschien ligt het aan mij, maar ik zou het raar vinden om in de winter met een bruin zomerkleurtje rond te lopen? Wat vinden jullie? Of misschien maar een beetje tot dat ik mijne witte streep rond de pols kwijt ben Ik ben ook al niet gewoon om onder de zonnebank te gaan. Gaat dat dan niet raar overkomen als ik op mijn huwelijk wél met een bruiner tintje ga staan? En dank je wel Filipa voor de raad. Ik ga meteen eens een kijkje nemen op de site!
|
|
Brenda
10-9-2011
|
8-8-2011 10:16:44
evelien
ik doe ook nooit zonenbank maar ga het nu toch doen (straks eerste keer)
ik ken jouw huid niet, maar de mijne is echt heel wit (met dank aan de mooie zomer die we beleven) en ik heb een jurk aan met blote schouders, dus ik wil toch een beetje kleur hebben. Ik zal ook niet bruin/bruin/bruin zien, zou ook niet mooi zijn bij mij.
je kan als je tegen dan nog altijd die witte band zou zien (maar ik kan me dus echt niet inbeelden dat je die dan nog zal zien) desnoods bruin zonder zon smeren op die plaats.
|
|
Hanne
1-10-2011
|
8-8-2011 10:28:51
Ik ga normaalgezien ook niet onder de zonnebank, maar heb net als Brenda een jurk met blote schouders (strapless). In mei en juni zijn mijn armen een beetje gebruind, waardoor er nu nog altijd witte strepen te zien zijn van mijn topjes. Dat wil ik dus weg krijgen onder de zonnebank. Net als bij Brenda is het wel echt niet de bedoeling dat ik bruin zal zijn (dat is ook bijna onmogelijk met mijn lichte huid). Ik ga een halsketting dragen met bijpassende oorringen. Mijn uurwerk past daar niet super goed bij, maar ik zal het waarschijnlijk wel dragen om een beetje ons uurschema in de gaten te houden.
|
|
Lien
24-3-2012
|
8-8-2011 11:23:49
Mijn vraag is dan: wanneer moet je met zonnebank beginnen als je zoals ik in maart trouwt?
December? Of is dat te vroeg?
Groetjes!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
8-8-2011 11:25:20
Ik had uiteraard mijn zilveren verlovingsketting aan, lange oorbellen met een parel onderaan, mijn ring die ik van mijn man kreeg toen we 1 jaar samen waren en een horloge in dezelfde kleur van mijn rok (ijsblauw).
|
|
Hanne
1-10-2011
|
8-8-2011 11:32:37
@ Lien: ik ga vanavond eens langs bij een instituut om te horen wanneer ik best begin. We trouwen over een kleine twee maanden, ik denk wel dat dit nog op tijd is. (Wie er meer van weet: spreek me gerust tegen, want ik heb er helemaal geen ervaring mee)
|
|
Lesley
15-10-2011
|
8-8-2011 12:55:44
Ik heb een paarse jurk met glittertjes, dus ga ik mijn juwelen wel een beetje simpel houden. Ik heb een tijdje geleden een Victoria-demonstratie hier gehad en daardoor heb ik mijn setje iets goedkoper aan kunnen kopen Het setje staat op pagina 62 van de 2011-brochure, ik deed het aan en de gasten zeiden het allemaal direct van amai, dat is mooi. Ik heb dan nog een armbandje met strass. Over mijn horloge was ik aan het twijfelen omdat ik al eens op een topic hier had gelezen dat je normaal gezien geen horloge aandoet op je huwelijksdag, maar dit was mijn verlovingscadeau, dus ventje zou het denk ik raar vinden mocht ik die niet aandoen
|
|
Mieke
25-8-2012
|
8-8-2011 13:24:33
Ik had nog een witte band van mijn horloge van vorig jaar (mijn huid blijft goed intact) en dat is met op vakantie gaan alleen nog een groter contrast geworden. Ik ga zeker een horloge dragen, aangezien ik in het dagelijkse leven niet buiten kom zonder. Maar het zal wel een andere zijn dan die ik dagelijks draag. Ik heb 2j geleden van mijn vriend voor kerst een horloge gekrege die net een armband is en is dus perfect om dan te dragen. Verder wil ik zelf een armband en oorbellen dragen die ik van mijn vriend heb gekregen, maar hij wil me perce nieuwe kado doen om dan te dragen, dus dat spreek ik niet tegen. Een ketting weet ik nog niet goed welke, ik zou graag 1 van mijn grootmoeder (die is dan 8j dood) dragen, maar moet nog eens bij mijn mama gaan kijke of ik er eentje vind die bij mijn kleed past. Wij zijn ook beiden van plan om naar de zonnebank te gaan, maar denk toch dat we nog wat vroeg zijn of vergis ik me hierin? Het is nog iets meer dan 1jaar.
|
|
Brenda
10-9-2011
|
8-8-2011 15:30:32
@ hanne : ik heb net een half uur uitleg zonnebank gekregen en die dame raadt toch aan om minstens 2x per week te gaan en er telkens minstens 1 dag tussen te laten.
Ik heb nog exact 5 weken, 10 beurten dus en dat leek haar toch haalbaar.
Ze heeft mijn huid gemeten met een soort sensor en die zonnebank bepaalt nu zelf de intensiteit van de lampen, het duurt 20 min dat ik eronder lig.
Na een paar keer kan het zijn dat ze me dan naar een andere soort zonnebank zal laten overstappen, hangt af van hoe nel ik bruin word.
Rood worden zit er in principe niet in zegt ze.
|
|
sarah
17-12-2011
|
9-8-2011 19:38:03
Evelien;
gedurende de dag draag ik enkel zeer fijne oorbelletjes en een haaraccessoire.
S " avonds ga ik een parelketting dragen. Maar zeker en vast geen horloge.
Zonnebank is eigenlijk ook niet aan mij besteed. Ik ben een van die personen waar ze na de vakantie nog vragen, het is slecht weer geweest zeker?
Ik ga dus enkel een klein beetje zonnebanken om het vaal witte van de winter eraf te krijgen. Maar dan ben ik in de ogen van de meeste mensen nog wit hoor
|
|
Caroline
12-5-2012
|
12-8-2011 10:27:38
hey Ik heb ook een paarse jurk met haltertop waar veel bloemetjes op staan (creations of leijten) maar denk dat ik mijn ketting met bijpassende oorbellen ga aandoen die ik nog in mijn juwelenkistje heb liggen. het is een ketting met zwarte bloemetjes en ik denk dat die er heel goed bij zal gaan. Ik ga vermoedelijk tegen dan ook nog nr de zonnebank gaan want heb een open rug en tot nu toe zijn eigenlijk mijn armen heel bruin met dank aan onze fantastische zomer (not)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|