Terug naar overzicht
IN de kerk hebben we geen rozenblaadjes gestrooid BUITEN de kerk hebben we zakjes met blaadjes voorzien ter vervanging van rijst (niet toegstaan bij ons). Wij hadden er een 50 tal voorzien. De inhoud was ongeveer 1à2 handjesvol blaadjes!
Hey, je neemt beter namaak rozenblaadjes, want echte rozenblaadjes kunnen lelijke vlekken maken onderaan je kleed! veel succes!
Ik wil mijn dochtertje van 4 toch wel rozenblaadjes laten strooien in de kerk :))
Wij zouden graag ons bruidsmeisje rozenblaadjes laten strooien in de kerk (dat is zo schattig in het naar voor wandelen), maar ik ga voor de zekerheid eerst vragen aan de pastoor of dit mag. Qua hoeveelheid heb ik nog geen idee, een klein rieten mandje? Het moet nu ook geen "tapijt" zijn.
Inderdaad namaakrozenblaadjes nemen bij de ava Bij ons durfde onze dochtertje geen rozenblaadjes strooien in de viering. Ik had een superschattige mandje maar ze durfde niet van al dat volk te zien . Voor buiten de kapel hadden wij 4 zakjes met rozenblaades en dat waren erin totaal +- 500 lijkt veel maar dat is het niet Kijk maar naar onze foto's die ik in mijn verslag heb gezet Enig nadeel van rozenblaadjes ten opzichte van Rijst is dat ze niet ver vliegen. Je moet echt al voor het bruidspaar gaan staan, anders vallen ze gewoon naar beneden.
Verdorie, ben net te weten gekomen dat onze priester het liever niet zou hebben, maar heb deze namiddag er toch gehaald, wat nu?