Terug naar overzicht
heb hier ook al gelezen van De Rozerie in Aalst! Wij gaan in De Snip trouwen maar dat zal mssn te gewoontjes zijn! Brouwershof kan wel romantisch aangekleed worden vind ik. (zijn er al paar keer geweest) maar ik vind het net iets té ouderwets (kwestie van smaak) Veel succes en hopelijk vinden jullie nog iets op jullie datum.
ik weet niet of deze te gewoon zijn, maar ik vind toch dat ze bij de betere horen :-) en hopelijk ook nog niet te ver voor jullie, dus bij deze: O-Vlwww.hofvandeputte.be (Zegelsem)www.hofvannassau.com (Zottegem)www.kasteelconinxdonck.com (Gentbrugge)www.kasteelderozerie.be (Aalst)www.kasteeloudeberg.be (Geraardsbergen)www.kasteelsanderling.com (De Pinte)www.hofterbeke.be (Drongen) Brabantwww.jmcatering.be - Kasteel Diepensteyn (Steenhuffel)www.salonsderomree.be (Grimbergen)
en nog?http://www.hofteneenhoorn.be (Asse)http://www.waerboom.com (Groot-Bijgaarden)
Op een reactie van het Kasteel Oudeberg kan je vrees ik nog lang wachten... Ik had hen ook gemaild tijdens mijn zoektocht en heb nooit een antwoord ontvangen... Misschien is het Geuzenhof in Wetteren/Massemen een idee? Geen kasteel maar wel zeer romantisch en stijlvol? :-) Wij hebben zelf gekozen voor Salons Caipirinha in Merelbeke. Groetjes en veel succes! Evelien
Hey, dank jullie wel voor de reacties. Ik ga zeker diegene die ik nog niet had gevonden, bekijken en contacteren. Momenteel hebben we een positieve reactie gekregen van De Waerboom. Heeft iemand hier positieve/negatieve reacties over? Ik hoorde dat het er mooi was maar niet zo spectaculair? Andere commentaren? Groetjes!
Hey, Ik zou zeker ook een Kasteel De Rozerie contacteren. Wij hebben er hele goeie contacten mee en de commentaren die we tot nog toe gelezen hebben zijn heel positief. Of ze nog vrij zijn die dag ... dat moet je uitzoeken. Alvast succes.
Dag FreyaDe Waerboom is een klasse zaak en zal je zeker goede bediening krijgen. Ook een zeer mooie locatie. Wij hebben getwijfeld tussen bovenstaande zaal en Kasteel Oudeberg Geraardsbergen. Het is uiteindelijk Geraardsbergen geworden. En binnen een goeie maand heffen wij daar het glas. Je bent veel beter dat je gewoon je telefoon neemt en belt naar Kasteel Oudeberg. Marieke is heel moeilijk te bereiken via email. Zo heb je meteen duidelijkheid!Groetjes