Nu Online
Momenteel zijn er 353 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Heb je nu ooit!

9-8-2011 10:10:44
Hey iedereen,

ik moet even stoom afblazen. Herkennen jullie dit ook: het constante gezaag over je trouwjurk? Hoe ziet ze er uit? Welk kleur? Heb je een sluier? Heb je foto's?

En als je dan zegt dat je dat niet wil zeggen, dan krijg je 2 reacties: de ene aanvaardt het en de andere is verontwaardigd.
Nu heb ik 1 collega die ook een goede vriendin is. Ze was de enige buitenstaander met wie ik mijn jurk wou delen. Ik stuur haar mijn foto door en swooooessssh, nog voor mijn vriendin kon reageren, zat een andere collega al voor haar laptop. Tegen die collega had ik 's morgens nog gezegd dat ik NIETS wou zeggen. Mijn vriendin voelt zich natuurlijk schuldig omdat ze niet snel genoeg de foto kon wegklikken (ik weet dat het haar fout niet is, dus ik neem haar niets kwalijk)

Is het nu zo moeilijk om dat te respecteren?

Een teleurgesteld bruidje

Lotte
23-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 10 | Gelezen: 914

Chantal
16-6-2012
 Meld misbruik9-8-2011 10:22:36

Ik kan mij inbeelden dat dat enorm vervelend is inderdaad! Vooral nogal ongeschoft van die andere collega dat ze zo maar voor de laptop van iemand anders gaat zitten en zo ten eerste jouw wensen helemaal niet respecteert en ten tweede, tis nog geen eens haar laptop dus wat doet ze daar dan! Maar ik zou het allemaal niet aan je hartje laten komen! Als jij het geheim wilt houden, dan is dat je goed recht en daar moeten anderen niet moeilijk over doen!

Ik krijg ook regelmatig wel eens vragen over mijn kleed, maar dan zeg ik altijd 'tja, je zult moeten wachten tot 16 juni 2012 eh...:D! Ook mensen die heel veel suggeren: 'oh ik denk dat jij een heel sober trouwkleed zal hebben, en zeker in't wit'...maar ook dan lach ik eens geheimzinnig! Ergens is het wel een compliment, vind ik, dat mensen zo benieuwd zijn...'t is een teken dat ze meeleven en al helemaal aan het inbeelden zijn hoe onze dag er uit zal zien!

Dus blijf gewoon lekker geheimzinnig doen zou ik zeggen!

Lieve groetjes

Chantal

Ellen
17-9-2011
 Meld misbruik9-8-2011 10:35:19

Ik heb hetzelfde voor :-) Ik heb die vraag al een miljoen keer gekregen en ik wil ook niks zeggen. Alleen mijn mama en mijn zus zijn mee gaan kiezen en zij zijn ook de enigen die mijn kleed gezien hebben.
Ze willen de kleur weten, het model, sluier, zelfs hoe ik mijn haar en make up ga doen...Dan is de verrassing er toch af hé? Gelukkig kan ik (hiervoor toch) goed zwijgen, hihi

frida
6-2-2010
 Meld misbruik9-8-2011 11:11:23

hey, ik denk dat het de nieuwsgierigheid is van de mensen.

Ze vroegen dat ook regelmatig aan mij, ik zei dan je weet toch wel wat mijn lievelingskleur is ( dat is zwart) wel ik trouw in mijn lievelingskleur en in broekpak. Dat is iets wat ik zelf zeer graag draag maar op de dag zelf had ik een jurk aan van Linea Raffaeli.
Iedereen had dat nooit verwacht dus waren ze allemaal verrast.

Ik zou ze gewoon op een verkeerd been zetten....

Groetjes frida

Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik9-8-2011 11:25:05

Ach ja, je hebt nu eenmaal overal mensen zonder manieren... Maar wat maakt het uit ? Die ene collega die een paar seconden heeft gehad om de jurk te zien, trek je dat vooral niet aan en denk er het jouwe van... Zo'n soort mensen moet je gewoon negeren. Echt niet aan je hart laten komen en verder genieten van je voorbereidingen !

Annemarie
23-6-2012
 Meld misbruik9-8-2011 12:07:46

Ik ken het probleem.
Ik antwoord altijd: ik zal een rood kleed dragen met witte bollen, purper strikjes en groene kant.
Meestal hebben ze dan wel door dat ik niet wil dat iemand weet hoe mijn kleed eruit ziet en stoppen ze vanzelf.

Lotte
23-6-2012
 Meld misbruik9-8-2011 12:12:22

haha Annemarie, dat is een goeie. ik ga dat ook eens proberen. Ik hield het bij: het is een groen kleed.
Maar door een beetje te overdrijven, zal de boodschap misschien beter overkomen

Lindsy
25-5-2012
 Meld misbruik9-8-2011 12:17:57

Ik heb mijn kleed nog niet eens gekocht en sommige mensen zijn ervan overtuigd dat ze precies weten welke stijl ik zal dragen. Dan zeg ik gewoon droogweg: "Das wel straf, ik ben er zelf nog niet uit" Dit is waarschijnlijk gezonde nieuwsgierigheid, maar dat van je collega is er gewoon los over.

nancy
20-7-2012
 Meld misbruik9-8-2011 12:38:03

hey ,
ik ken dat gevoel ,bij mij is het dan in de familie meer en ja enkele vrienden die vragen van hoe men jurk gaat zijn en welke kleur en hoe ik men hare ga doen en zo van die dingen en die het dan ook ni echt aanvaarden dat ik het niet wil zeggen dat ik het liever als verassing houd maar dat kunnen ze ni echt goed aanvaarden ,
vind het soms wel lastig om elke keer terug de zelfde vragen te moete beantwoorden aan die personen ook al dat ze eigenlijk weten dat ik het niet doorgeef ,ze hebben zelfs omda ze weten gevraagt aan men ma of ze van haar men jurk mogen zien omdat ze weten da het daarhangt maar die zegt ook van dat is een verassing je zal zoals iedereen moete wachten tot het zover is hihihihih
ik wens je nog heel veel succes met jullie voorbereidingen
grtz nanske

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik9-8-2011 13:29:44

Da's echt wel erover van je collega.
Mocht ik je andere collega zijn, ik zou razend zijn dat er iemand anders aan mijn laptop zit. Da's pure schending van de privacy. En dan nog doelbewust.
Wat de anderen betreft, je hebt gelijk. Altijd weer die vraag. Maar zoals Annemarie zegt, gewoon sterk overdrijven en steeds iets anders zeggen, dan snappen ze meestal wel dat ze niet verder moeten vragen.
Bij mij weten ze dat het geen wit kleed wordt, want ze weten dat ik eruit zou zien als een overjaarse communicant. Maar wat het dan wel wordt weet alleen ik en mijn mama. En mijn beste vriendin die mijn getuige wordt.
Over de andere vragen kan ik nog niet antwoorden, want ik weet nog niet wat ik met mijn haar en make-up ga doen.
Ik vraag zelfs advies aan de mensen die me uitvragen, want meestal zijn het toch mensen die je goed kennen en soms met verrassend advies komen.

Tine
26-5-2012
 Meld misbruik9-8-2011 13:57:46

Bij mij weten ze dat het wit, lang en bustier wordt. Mijn probleem is dat ik er zelf niet over kan zwijgen dus probeer ik ook niet om het geheim te houden. Zolang ze niet exact weten hoe het kleed eruit zien blijft het toch nog een verrassing.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Bruidsjurk nodig?
Jagré Op zoek naar de jurk van je dromen ? in Deurne
Bruids - Suite en feestjurken aan de sterkste prijzen en dit ook voor een maatje meer. Steeds welkom ook zonder afspraak van ma.tot en met zat. van 10 tot 18 uur. Eerste zondag van de maand van 11 tot 17 uur. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
YouniekBruidsmode Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs in turnhout
Exclusieve kwaliteits bruidsmode tegen betaalbare prijzen,al vanaf 399EUR ,volledig op maat. Meer info
The Beautiful Bride Company Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1. in Vlaardingen
The Beautiful Bride Company werkt door heel Belgie en verzorgt graag op professionele en persoonlijke wijze jouw bruidskapsel en bruidsvisagie op één van de mooiste dagen van jouw leven. Wij hebben ook de grootste online bruidsaccessoires webshop. Meer info
De Bruidsmode Outlet De grootste bruidsmode outlet van Belgie in Lommel
In onze prachtige bruidswinkel hanteren wij outlet prijzen. Wij hebben alleen nieuwe en moderne bruidsjurken ook van de bekende merken en modehuizen met kortingen oplopend tot wel 70%. Hiermee zijn wij ABSOLUUT de GOEDKOOPSTE Meer info
Chinelle SOLDEN in Kortrijk
Toffe merken, veel stijlen en vooral bakken enthousiasme, passie en ervaring. Chinelle, uw TROUWE partner Meer info
Bo Couture Huwen is een uniek moment in je leven in Kortrijk
We willen u aankleden zoals u droomt. We zijn daarvoor elke dagen open van 10u-12uur en van 14u tot 18uur. Gesloten op zon- en feestdag en elke dinsdag. Best is om een afspraak te maken. Meer info
Boutique Couture Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen in Sint-Niklaas
Bij Boutique Couture vind u kwalitatieve bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen. Ook voor communie of bruidskindjes kunt u bij ons terecht. Wij hebben ook een ruim assortiment aan accessoires, schoenen, lingerie, ... Info: www.boutiquecouture.be Meer info