Terug naar overzicht
Belofte van liefde, belofte van trouw, bezegeling van ik hou van jou! Maar als je eens googled vind je er nog duizend anderen. Groetjes
Vanaf het moment dat ik je zag,dacht ik jij hoort bij mij.Toen kwam er steeds van dag tot dageen beetje liefde bij. Dat hebben wij gebruikt, succes ermee!!
Wij zijn gegaan voor een uitnodiging met een persoonlijk tekstje, dus geen versje:"Dat we ons leven samen willen delen, weten we al lang. Nu is het moment gekomen om het officieel te maken en dat doen we graag in goed en geliefd gezelschap. Daarom hopen we dat jullie erbij zullen zijn op onze bruiloft. Graag nodigen we jullieuit voor onze huwelijksviering, met aansluitend receptie en dansfeest." Groetjes,Hanne
Once in a while, right in the middle of an ordinary life, love gives us a fairytale
Wij wilden ook niet te veel rijmelarij dus werd het een kort poëtisch, maar niet-rijmend zinnetje: "Waar liefde tintelt, bruist het bestaan..."
Ik denk aan: Jij en IkIk en JijVoortaan samenVoor altijd Wij En voor de cadeautip: Bloemen en planten eten onze poezen op,Onze uitzet is ook al helemaal top!Mochten jullie ons toch willen verrassen,dan hopen wij dat dit in een envelopje zal passen. Maar op internet vind je er nog veeeeel meer hoor! groetjes