Terug naar overzicht
Wauw, ik trouw op 4 mei 2012 en ik heb bijlange nog niet zoveel gedaan. Enkel het feest ligt vast, er is een guestlist gemaakt, ik kijk uit naar uitnodigingen, de fotograaf ligt vast en het draaiboek is vaag opgemaakt. Dat is het zowat. Veel plezier!!
Ja Elsie, maar wij zitten met een zwaar gehandicapte zoon van mijn aanstaande die mee moet en niet uit de rolwagen kan. Dus onze mogelijkheden waren al beperkt wat vervoer betreft. Dus hebben we dit zo snel mogelijk geregeld.De zaal was direct beslist, want wij zijn daar ook in de motoclub en al onze feestjes (nu ook al van de rest van de familie) worden daar gedaan.De getuigen waren snel gekozen, dus waarom wachten om ze te vragen.Als je al een trouwkleedje ziet voor weinig geld, laat het dan niet hangen.Ik heb ongelooflijk veel geluk al gehad totnogtoe dat ik snel al het één en ander gevonden heb en reeds vastgelegd.Al wat ik nu al heb gedaan is iets wat ik kan schrappen van mijn to-do lijstje en vaak ook van mijn budget.
Je zit idd goed op schema Wij ook, dus we hebben geen stress, we hebben al - feestzaal - dj - fotograaf - gemeentehuis - bruidskleed + schoenen + lingerie - getuigen - voorlopige gastenlijst Succes nog met de voorbereidingen!