Terug naar overzicht
La Sposa rekent €20 per uur voor retouches met een maximum van €80.
Vreemd, ik heb 130euro betaald voor de retouches....
Hier was het bij La Sposa ook met een maximum van 80 euro .... Heel tevreden van de service die men gaf! Aan de trouwertjes voor dit weekend! Genieten hé :) Alvast een hele dikke proficiat! Groetjes
ik heb ook nog horen zeggen dat het max 80 euro retouches is!
Hallo , ik heb ook mijn kleed gekocht in La Sposa! En er moet nog flink aan gewerkt worden om te volledig te doen passen!Maar ze hebben beloofd dat het niet meer dan 80 euro zou kosten met alle retouches inbegrepen! Want nu zaterdag moet ik voor de tweede pas en ze zijn nog niet begonnen met de lengte aan te passen....Hopelijk past het deze keer beter... stress!!! groetjes
En zouden jullie wachten tot de nieuwe collectie binnen is en de jurk misschien goedkoper via de outlet te krijgen is of zouden jullie hem nu al bestellen?
Als je hem koopt bij de outlet, kun je hem normaal laten korten bij la sposa zelf. Ik dacht ook met een max. van €80. Wachten tot hij in de outlet hangt kan riskant zijn. Weet je zeker dat hij daar zal zijn in oktober? Ze doen niet steeds alle modellen weg. Als je zeker wil zijn, dan zou ik hem nu kopen. Als je wacht heb je kans op een goedkoper kleed of in het slechtste geval dat het al verkocht is.Veel succes!