Terug naar overzicht
joehoe. proficiat. Heb je ook al afspraken voor de andere pasbeurten. Hier ook al mijn droomjurk gevonden en in oktober mag ik weer gaan passen en in februari is mijn eerste pas voor de aanpassing. geniet ervan.
Dank je wel Wendy! Normaal gezien zou mijn jurk klaar zijn in november. Ze gaan mij dan bellen, maar ik heb eigenijk geen idee of ik dan moet langs gaan. Ik hoop het En eind maart mag ik langs gaan voor de eerste pas. Tegen dan moet ik wel al de gepaste lingerie en schoenen hebben. groetjes en nog veel succes met de voorbereidingen!
Leuk hoor dat je droomjurk hebt gevonden
Woehoew, proficiat :-D Geniet ervan!
Hey, Tof dat je jouw kleed gevonden hebt!En is het dan het kleed van jouw vorig bericht geworden? Mooi!
Proficiat! Super gevoel hé :). Geniet ervan! Ik mag het mijne de eerste keer gaan passen in oktober Groetjes
Ilse, Ja het is toch dat kleed geworden. Ik was meteen weer verkocht toen ze het tevoorschijn haalden. Mijn twijfels waren dus nergens voor nodig Groetjes
Moderna in Schepdaal? Je was dus tevreden van de service?Ik twijfel nog een beetje...ben van Merchtem dus qua afstand zitten ze kortbij...:-) groetjes
Sandra, Inderdaad, Moderna in Schepdaal. Ik ben van Opwijk (Mazenzele), dus de afstand is praktisch hetzelfde. Tot nu toe ben ik heel tevreden van hun service. Ik heb alle kleedjes mogen passen die ik wou. Ze staan je bij met raad en zijn absoluut niet opdringerig. Het was geen enkel probleem om later nog eens langs te gaan en de kleedjes nog eens te passen. Toen ik maandag terug langs ging, stelde Christine zelf voor om de 2 kleedjes waartussen ik twijfelde, nog eens aan te trekken. (ik wou er eigenlijk maar 1 opnieuw passen, maar het is wel leuk ) groetjes