Terug naar overzicht
geen idee - maar hou er wel rekening mee dat je nog een aantal keer naar de winkel zal moeten waar je je jurk kiest dus als je niet in de buurt van Rijssel woont vind ik het maar een raar idee om het zo ver te gaan zoeken, niet ?!
Je hebt daar heel wat bruidswinkels - Rijsel is er zelfs om bekend denk ik.Maar inderdaad, afstand speelt een grote rol.Plus Fransen hebben niet altijd de stiptheid bij afspraken als de Belgen, dus wat levering betreft,...
mijn ouders wonen maar op 15 km van rijsel vandaar dat ik daar op zoek ga...katrien, heb jij soms enkele adresjes?
Een wat late reactie, hopelijk heb je er nog wat aan. In Rijsel heb je ook een winkel van Tati-mariage. Daar heb je een heel assortiment mooie kleedjes aan een schappelijke prijs. Je krijgt ze direct mee en moet dus zelf voor de aanpassingen zorgen. Misschien is dat de moeite waard? http://www.tati.fr/ : Hier vind je de gegevens en enkele fotos.Succes met de zoektocht!Annelies16/09/2006
Iedereen spreekt altijd over een aantal winkels in Rijsel. Maar, enkel de naam Tati valt altijd. Welke zijn de andere winkels??