Nu Online
Momenteel zijn er 583 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Jullie mening aub ivm uitnodiging!!

10-8-2011 15:37:48
Hallo bruidjes & gommetjes ik zou graag jullie mening willen wat betreft één bepaalde uitnodiging die ikzelf prachtig vind!! Natuurlijk heeft m'n verloofde er ook iets te zeggen..maar hij vindt ze ook mooi!
Maar enkele dagen terug heb ik een staaltje laten zien aan mijn zus en zij vond het te vrouwelijk want het kaartje lijkt op een corsette van een trouwkleed... héél romantisch in mijn ogen, maar zij vond het TE vrouwelijk. Moet er wel bij zeggen dat we totaal verschillende smaken hebben qua stijl/kleur/noem maar op dus neem haar helemaal niets kwalijk!!!
hier kan de uitnodiging bekijken : http://www.buromac.be/vl/papillons?oper=detail,kaart_id=3062

Jullie moeten dus weten dat ons thema-kleuren lilla/roze/zilver zijnen vond dit er mooi bij passen want het is redelijk neutraal van kleur en die vlindertjes die erop voorkomen kunnen we ook doortrekken naar de menu's en de misboekjes... en had net op het internet een mooi boeket gevonden waar ook zilveren vlindertjes mee in verwerkt waren (niet te opvallend maar wel elegant!!) dus dan wordt alles ook een mooi geheel...

Wat denken jullie ervan?? ALvast bedankt!! Groetjes Patrizia xxx

Patrizia
2-6-2012
Meld misbruik

Reacties: 16 | Gelezen: 1306

N.
29-5-2013
 Meld misbruik10-8-2011 16:06:52

Oooh LEUK!! al maakt het niet uit wat wij vinden, WANT als jij ze zo mooi vindt en je verloofde vindt ze ook goed, dan zou ik zeggen: NIET TWIJFELEN!! :) X

Daphne
9-9-2011
 Meld misbruik10-8-2011 16:09:43

zeer mooi ! Mijn zus had de grijze versie met vlinders maar niet met het 'korset' en ik moet zeggen dat iedereen die uitnodiging mooi vond ! er zijn natuurlijk altijd mensen met andere smaak. maar het is jullie feest dus jullie kiezen :-)

Wendy
11-5-2012
 Meld misbruik10-8-2011 16:18:13

Ik vind het helemaal niet te vrouwelijk. Als jullie dit een leuke uitnodiging vinden dan moeten jullie ervoor gaan.

groetjes

Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik10-8-2011 16:36:11

Ik vind het ook een mooie en stijlvolle uitnodiging.
Jullie moeten kiezen wat jullie mooi vinden hé.

Stéhpanie
1-6-2013
 Meld misbruik10-8-2011 17:02:26

Hey, wat jij en je partner mooi vinden is belangrijk. De rest is eerder bijzaak. x

Laura
30-6-2012
 Meld misbruik10-8-2011 19:45:56

Gewoon de uitnodinging nemen die jij en je vriend mooi vinden en niet gaan kiezen op basis van wat anderen zeggen. Daar kun je achteraf spijt van krijgen. Ik vind trouwens de uitnodiging wel heel mooi. Groetjes

lies
27-8-2011
 Meld misbruik10-8-2011 19:56:19

het is jouw dag, jouw uitnodiging en je kan nooit voor iedereen goed doen...
Dus lekker op jezelf vertrouwen!

natasha
7-7-2012
 Meld misbruik10-8-2011 20:43:37

Het is een prachtige uitnodiging en u keus jij bent het die trouwt niet zij! xx

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik10-8-2011 22:32:27

Ik volg de rest, volg jullie gevoel en ga ervoor.
Ik vindt dat je het ook kunt zien als een lintje die in elkaar verstrengeld zit, zoals jullie verbonden gaan zijn ipv een corset.
Wij gaan voor kaartjes van Hoops & Yoyo via Hallmark cards, en da's ook niet het klassieke kaartje. We hebben net onze save-the-date kaartjes toegestuurd gekregen ook van Hoops & Yoyo. Er zijn er al enkele rondgedeeld en ze vonden het fantastisch.
Ik verwacht ook wel hier en daar gemengde reacties, maar wij vonden dit mooi en da's wat telt.

Brenda
10-9-2011
 Meld misbruik11-8-2011 1:18:28

als jij en je aanstaande ze mooi vinden : gewoon doen.

Charlotte
1-6-2011
 Meld misbruik11-8-2011 8:17:01

Eerlijk gezegd domineert bij mij niet het korset (vrouwelijke aspect) als ik het kaartje zie, wel de symboliek van de koordjes die de twee helften (eentje voor elk van jullie beiden ) aaneen rijgen / naar elkaar toe halen. Als jullie beiden ze graag zien: doen!

Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik11-8-2011 9:00:33

Om eerlijk te zijn niet mijn smaak. Ik zie ook in eerste instantei het korsetje en niet de verbinding van de koortjes.

Maar als jij en je verloofde de uitnodiging mooi vinden is dat wat telt!

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik11-8-2011 10:04:33

Hey,

Ik volg iedereen die zegt dat je moet kiezen wat jij mooi vindt. En ja, vrouwelijk, ok ... maar als we eerlijk zijn wij vrouwtjes staan dan ook graag in het middelpunt van de belangstelling op onze W-day, niet .
Feit is, met dit kaartje zie je meteen waarover het gaat, dat is ook belangrijk.
Hoe dan ook - kies wat jullie allebei graag zien. Een kaartje dat iedereen zal bekoren, bestaat niet.

Groetjes!!

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik11-8-2011 10:18:09

Héél erg bedankt voor de reacties!! We gaan dus bij onze beslissing blijven en deze nemen! Ja ik zal waarschijnlijk niet voor iedereen goed kunnen doen, maar als wij ze mooi vinden dan moeten we ons niet laten beïnvloeden door andere hun mening
Ik ben een super grote twijfelaar hé...dus als iemand tegen mij zegt (zoals mijn zus dus) dan begin ik al direct aan mezelf te twijfelen hé...geen goede eigenschap ik weet het... mja!
Nog eens bedankt aan iedereen

Patricia
2-6-2012
 Meld misbruik11-8-2011 15:49:10

Go-go Patrizia! Goe bezig

Wendy
10-11-2012
 Meld misbruik17-8-2011 20:20:18

Oh Patrizia, dat ken, het onmiddellijk beginnen twijfelen aan dingen :) Maar zoals iedereen zegt, het is jullie dag. Er zullen altijd wel mensen zijn die iets niet mooi of goed vinden. Vergeet niet dat het JULLIE dag :) Veel succes meid!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info