Terug naar overzicht
Wij trouwen ook in de kapelhoeve 2 weken voor jou namelijk 26/5/2012. Na het gesprek met de eigenaar zijn we ook overtuigd. Ik ben er reeds op 2 feesten geweest al zijn deze wel lang geleden maar ik vind de locatie goed en de stijl van de zaal staat me volledig aan. Wij gaan voor een receptie met daarna buffet en dessertenbuffet maar voor het hoofdgerechtenbuffet heb ik nog geen idee wat ik wil.
Hoi BruidjesWij hebben ook voor de Kapelhoeve gekozen en zullen daar trouwen op 05 mei 2012. Dus enkele weken voor jou. Wij zullen (waarschijnlijk) kiezen voor het landenbuffet waarbij je dan kan kiezen uit drie gerechten van de vier en dat voor 3 landen .. in totaal zullen er dus een 6tal gerechten zijn. Ik zeg waarschijnlijk aangezien we het persoonlijk gesprek nog niet achter de rug hebben aangezien dit slechts een drietal maand op voorhand moet. Daarna opteren wij voor een klassieke bruidstaart die we van buitenaf laten komen. Dit is aanzienlijk goedkoper dan bij de feestzaal en de service is daar ook super (Indien je hiervoor interesse hebt, dan zeg je het maar even :D) Groetjes!
Mijn zus is nogal into taarten en cupcakes bakken en vooral versieren, en zij heeft de eer gekregen om wat toe te voegen aan het dessertenbuffet (kan van haar niet verwachten dat zij voor 180 pers. taart gaat bakken)Bedankt voor de tip. Wij hebben gesprek al wel gehad en dit viel ons ongelofelijk mee. Hij heeft ons wel tien keer gezegd dat het onzen trouw is en dat wij alles zelf bepalen.