Nu Online
Momenteel zijn er 313 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

brrr .... maandag vrij-ge-zellig dagje tegemoet

10-8-2011 17:08:09
Brrr... ik weet niet echt goed wat ik moet verwachten, of het zal meevallen of het erg zal worden.
Zag hier regelmatig bruidjes hun angst passeren en maandag is het aan onze toer.
Het enige wat ik weet, is dat ik om 13u30 moet klaar staan. Ben echt benieuwd maar ook beetje bang, want eigenlijk kan ik helemaal niet aan verrassingen weerstaan.

Severine
24-9-2011
Meld misbruik

Reacties: 2 | Gelezen: 278

Cindy
5-5-2012
 Meld misbruik10-8-2011 22:16:47

Gewoon verstand op nul en alles op je af laten komen.
Genieten en vooral je schroom opzij zetten.
Zij die het organizeren zullen wel weten waar de grens ligt hé (allé, dat hoop ik toch).
Alvast veel plezier!

Virginie
3-9-2011
 Meld misbruik11-8-2011 9:00:01

Ja bij ons is het hier zaterdag zover
Komen ons tss 12 à 12.30u oppikken. Enige ook dat wij weten
Zie het ook iets minder zitten (die opdrachten) maar zoals Cindy hierboven zegt: zet je schroom opzij en laat alles op je afkomen...
Alvast veel courage (zal het ook nodig hebben)
Zaterdagvoormiddag zal ik beke stress hebben vrees ik... ;)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...