Nu Online
Momenteel zijn er 114 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ouders bedanken

11-8-2011 7:30:15
Hallo hallo, aangezien onze ouders onze grootste sponsors zijn, zouden we iets speciaals willen om hen te bedanken, hebben jullie ideetjes? wat doen jullie zoal? ook voor de getuiges zou ik iets speciaal willen... ideeen? laat maar komen :-)

jamina
31-8-2012
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 693

Vicky
13-8-2011
 Meld misbruik11-8-2011 9:02:46

Heyla,

Wij hebben voor onze ouders een gevulde mand gekocht met allerlei lekkers (wel persoonlijk gebonden) en hieraan hangen wij een zelfgemaakt kaartje waarop staat dat ze een tegoedbon krijgen voor een mini-fotoalbum van ons.
Voor onze getuigen hebben wij een fles wijn gekocht waar een persoonlijk etiket aanhangt met een bon eraan wat ze recht geven op een etentje in een gekend restaurant.

Groetjes

Vicky

Patrizia
2-6-2012
 Meld misbruik11-8-2011 10:45:12

Hey hier hetzelfde, beide ouders die het feest grotendeels sponsoren.... en we zitten ook wat vast het zijn 2 héél verschillende koppels!! Dat maakt het net moeilijk.. we hadden eerst gedacht aan een reischeque! Maar mijn ouders die gaan al héél vaak op vakantie wanneer ze er goesting in hebben en zijn ouders die gaan nergens naartoe! Dusja... dat al niet...
Nu had ik ergens gelezen, misschien een zilveren kader laten graveren met onze namen en de huwelijksdatum en dan een gedichtje in de kader plaatsen waar dan later een mooie foto komt van ons...dat zouden we voor mijn ouders wel kunnen doen want er is nog een plaatsje vrij op de muur waar hun eigen huwelijksfoto hangt en die van mijn zus dusja... het zal zeker opgehangen worden...
Maar voor de schoonouders weet ik niet zeker als ze dat ergens gaan zetten...mijn verloofde zegt van wel, maar twijfel toch wel een beetje...

Wat de getuigen betreft hebben we al 4 pennen laten graveren, die gaan we afgeven met de wettelijke trouw om hun handtekening te zetten en die kunnen ze daarna ook gebruiken voor het kerkelijk huwelijk (2verschillende dagen dus) maar wilde toch nog iets erbij doen, dus denk dat we een bongobon gaan geven...daarna krijgen ze evengoed wat foto'tjes als aandenken aan hun taak als getuigen dusja..

Heb er ook lang over getwijfeld wat dat we zouden kunnen doen...Maar denk dat we er nu toch wel uit zijn.. allé ikzelf zou toch blij zijn met zulke cadeautjes

groetjes xxx

kristel
1-7-2011
 Meld misbruik11-8-2011 13:01:24

onze ouders krijgen een kader (vroegen hier ook beiden om) en een mini album.
ook hebben we hen allebei een bloemetje gegeven.

onze getuigen krijgen een welnessdagje cadeau, maar ze zijn hier ook alle 2 dol op, dus dat komt mooi uit hé.

ik zou zeggen, hou het vooral persoonlijk!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...