Terug naar overzicht
Ik heb vandaag ook mijn afspraakjes gemaakt.Troost je,ik moet nog langer wachten...ik ga psa in januari.Waar ga je passen?
Was er eerder geen plaats?? Want anders moet ik DRINGEND ook is bellen voor een afspraak ;-)! groetjes
same here! Pas 15 oktober een afspraak ondertussen is het een kwestie van mij wat bezig te houden
Euh, moet er nu al gebeld worden voor een afspraak om een jurk te gaan passen in oktober / november?? Help?! Want dan moet ik dringend in gang schieten precies?
Ik heb vorige week gebeld en kan al begin september gaan. Vroeger ging zelfs ook, dus ik zou me niet teveel zorgen maken :)..
Ik denk dat het al drukker bezet zal zijn voor de zaterdagen. Als je in de week kan gaan zal dat denk ik (en hoop ik ) beter meevallen. Ik zelf ga ook op een weekdag gaan. Mijn mama is zelfstandige in de horeca en kan dus niet in het weekend. Ik wil zelf ook liefst in de week gaan, dat het een beetje kalmer is.
Denk dat je inderdaad niet hoeft te panikeren, maar vanaf oktober zal het drukker zijn omdat dan de nieuwe bruidscollectie volledig binnen is in de winkels.. Ik ga ook pas in oktober omdat er nu gewoon niet veel meer is.. Succes!
Yoehoe allemaal! Ik heb ook net mijn afspraak vastgelegd voor 27 oktober. Ik wou zeker zijn dat ik rond die datum kon gaan, omdat mijn gevolg ook meemoet :o) en die kunnen maar enkele daagjes samen vrijnemen. Ik heb ook voor expres gewacht tot eind oktober (op aanraden van de verkoopster) om zeker te zijn dat de nieuwe collectie er dan is!
Geloof me, ook nu hangen de winkels nog vol jurken hoor maar het gaat dan wel over de collectie van 2011 (of vroeger) en het begin van de collectie van 2012. Je moet gewoon voor jezelf uitmaken wanneer je het liefste wil gaan kijken. Je kan nu al eens rond piepen, en als je je kleedje niet vindt, dan ga je gewoon in oktober/november eens terug. Persoonlijk spreekt de collectie van 2012 mij niet aan, vandaar dat ik al op jacht geweest ben. Groetjes en nog veel succes met jullie zoektocht!
Voor zover ik al gemerkt heb hangt dit gewoon enorm veel van winkel af. ik ben er al een paar 'toevallig' binnengelopen en ik heb gewoon de vraag gesteld wanneer ik het beste zou komen daarvoor. Sommigen zeggen september, anderen zeggen oktober. Meestal vraag ik dan hoever opvoorhand ik een afspraak moet maken. maand opvoorhand is het algemene gemiddelde dat ik gehoord heb
Ik heb ze ook vandaag vastgelegd! ;-) Ik moet wachten tot 8 oktober voor mijn eerste afspraak, dus best wel nog lang... In sommige winkels kwam de nieuwe collectie nu al beetje bij beetje binnen en ging ze er tegen eind september volledige zijn, bij anderen was dit pas eind oktober (dus heb ik daar een afspraak in november). Ik wou zeker op de nieuwe collectie wachten zodat ik een zo ruim mogelijke keuze heb (2011 en 2012 en misschien nog wat van 2010 :-)). Groetjes!
Ik heb mijn afspraak ook eind oktober. Naar welke winkels gaan jullie?
Ook hier ligt er een afspraak vast op 8 oktober !Ik ga naar Couture Rachel in Temse
Ik heb 5 winkels bezocht : Linx -Leuven Maxim's - Aarschot Moderna - Schepdaal Le Chapeau - Antwerpen Het Bruidshuis in Merksem Bij deze laatste heb ik uiteindelijk mijn kleed gevonden. Het is er ééntje van Marylise geworden. Me so happy!!