TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ann
21-7-2012
|
11-8-2011 17:47:18
Heeey,
Super dat je afspraken vast liggen. Ik ga binne 2 weekjes ook eens bellen naar een paar bruidswinkels.
Hopelijk heb je echt geluk bij Pierre Yves. Voor mij is deze winkel ook maar 5 minuten rijden,maar ga toch ergens anders gaan. Ik ga wel de outlet doen van Pierre Yves. En 500 meter verder heb je Couture Elena. Beide in Deinze,is ook nog goed te doen met de auto hé.
Als je naar Modeshow in Geraardsbergen gaat,kan je eventueel ook eens binnenspringen bij Caro. Een klein bruidswinkeltje in dezelfde straat. Ik heb er vorig jaar mijn suitekleedje gekocht. Heel vriendelijke mevrouw.
Veel plezier
|
|
Evelien
1-9-2012
|
11-8-2011 17:50:27
Hey Ann,
Bedankt voor de tips!!
En wat Pierre Yves betreft, het is inderdaad een risico maar ik ken 2 mensen (1 collega en 1 nicht van mijn verloofde) die daar ook hun trouwkleed gehaald hebben en die hebben geen van beide iets aan te merken op de winkel en zijn steeds vriendelijk en correct behandeld geweest... dusja we zien wel :-).
Groetjes!
|
|
virginie
7-7-2012
|
11-8-2011 23:18:18
Hey, ik heb mijn trouwkleed daar ook gekozen en ben tevreden. De verkoopster was zeer behulpzaam toen ik ging passen...het is ongeveer 100euro voor de retouches,ik heb een kleed van Pierre Yves zelf,het was toen het laatste met veel handwerk enzo...heb een voorschot betaald en mag me nog altijd bedenken staat er in de overeenkomst. Maar ben ervan overtuigd dat dit niet het geval zal zijn. 24september ga ik opnieuw. SUCCES.....
|
|
Sandra
7-9-2012
|
12-8-2011 8:37:04
Hoi Evelien, Pierre Yves is ook niet zo ver voor mij, maar heb er ook al wat negatieve reacties over gehoord. Maar als het echt zo dichtbij is voor jou, zou ik er ook gaan. Uiteindelijk, passen - passen en nog is passen!! Als je de mensen daar niet vriendelijk vindt, bedank je ze gewoon voor de hulp en ga je naar de volgende winkel é...klant is koning! Ik begin volgende week rond te bellen...ga zeker langs Maxime's Couture in Mechelen en misschien Bruidshuis. Als je de stijl van Demetrios, Pronovias, Ian Stuart mooi vindt, kan je misschien ook naar JPC Collection in Antwerpen? Geniet van het passen! groetjes
Sandra
|
|
Nancy
16-6-2012
|
12-8-2011 12:58:41
Ik heb 2 weken terug ook een kleedje besteld bij Pierre Yves. Ook een creatie van hemzelf met veel handwerk.
Ik had ook de reacties hier op het forum gelezen en begon al te panikeren maar we zijn heel vriendelijk ontvangen geweest.. We hebben inderdaad ook gemerkt dat niet iedereen van het personeel even vriendelijk is. Even een tip: Wil je zeker zijn van een goede service vraag dan naar Monique :)
groetjes
Nancy
|
|
Evelien
1-9-2012
|
12-8-2011 13:06:15
Bedankt allemaal voor de reacties en de tips!!
Groetjes,
Evelien.
|
|
Benedicte
|
16-8-2011 16:16:35
Ons dochter Lien is net getrouwd op 06/08/2011. Het was een prachtige dag en Lien droeg een prachtige trouwjurk, een eigen creatie van Pierre Yves in Aalst.
Wij hadden er een heel goeie service en niets anders dan lof.
Groeten,
een trotse mama, Benedicte
|
|
Sarah
30-7-2011
|
17-8-2011 21:27:55
Ook ik hab een kleedje aan van bij Pierre Yves Aalst - merk Maggie Sottero
Ik was enorm maar echt enorm tevreden hiervan!
Absoluut niet opdringerig, zeer vriendelijk en ze werken alles tot in de puntjes af
1 tip; neem voldoende cash geld mee want ze hebben geen bankcontact.
Mocht je nog vragen hebben, mail me gerust!
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|