TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
1-9-2012
|
11-8-2011 20:47:00
Heyhey,
Ik trouw 01/09/2012 en ga in oktober (na het uitkomen van de nieuwe collectie) gaan passen.
Heb ook al bruidjes gezien die in juli/aug trouwen en pas in januari gaan passen.
Meestal rekenen ze 8 à 9 maand voor een kleed maar het kan sneller ook hoor :-).
Groetjes!
|
|
Caroline
23-6-2012
|
11-8-2011 23:01:07
Hoi,
Ik heb vorige maand mijn droomkleedje besteld bij the honeymoon shop. En jaja, het is er eentje van maggie geworden. Het is al een kleed van de nieuwe collectie want zij hadden er al enkele binnen. Ik had er zowizo geen rekening mee gehouden of het nu nieuwe collectie was of niet. Als je je droomkleedje vindt moet je er gewoon voor gaan. En je voelt het echt hoor wanneer je je droomkleed aan hebt. Ik kan je de winkel trouwens echt aanraden. Prachtige kleedjes, super vriendelijke verkoopsters,...
Veel plezier!
|
|
Stéhpanie
1-6-2013
|
12-8-2011 9:52:20
Hallo, Doen waar jij u goed bij voelt!! Ik trouw juni 2012 maar heb mijn jurk al besteld omdat ik al maanden zot ben van dat ene kleed. Mijn vriendin wacht liever op de nieuwe collectie voor ze een beslissing neemt. Zo moet iedereen kiezen wat ze willen. Vergeet vooral niet te vragen of je kleed ook in de nieuwe collectie zit. Zoja kan je wachten tot deze uitkomt. En anders zou ik afgaan op mijn gevoel. Je merkt het zelf wel als je uw kleed vindt!! Groetjes
|
|
Els
16-6-2012
|
12-8-2011 16:40:11
Hey Kim,
Ik trouw ook in 2012 en heb vorige maand mijn kleedje (ook van Maggie) besteld bij de Honeymoonshop. Intussen hebben ze laten weten dat ze verwachten dat mijn kleed bij hen in de winkel zal aankomen tegen midden - eind januari volgend jaar. Op de Maggie S-pagina op Facebook lees ik vaak nog langere wachttijden. Dus er zit toch vaak wel een behoorlijke levertermijn op kleedjes van Maggie.
Dus te vroeg om een kleedje te bestellen is het volgens mij niet. Zoals Caroline zegt, hebben ze trouwens ook al wat kleedjes binnen van de nieuwe collectie bij de Honeymoonshop. En als je nu niks vindt, kan je natuurlijk later nog altijd eens teruggaan als de volledige nieuwe collectie er is!
Bij Maggie zijn er trouwens 2 nieuwe collecties per jaar en worden er ook zo'n 2 keer per jaar kleedjes uit de collectie gehaald. Vlak voor dat gebeurt, worden de verkopers normaal op de hoogte gebracht, dus je kan idd altijd vragen of ze jou iets laten weten mocht je een kleedje gezien hebben maar toch nog even willen wachten.
Veel plezier in elk geval, maar naar mijn ervaring zal dat in de Honeymoonshop zeker geen probleem zijn!
Groetjes
|
|
natje
12-5-2012
|
12-8-2011 20:50:17
ik ben in juli naar de honneymoonshop geweest en op slag verliefd geworden op jaja een maggie kleed. mijn kleed komt ook pas in jan binnen en was ook een nieuw model.
het is zeker een aanrader ze zijn daar zoooooooo vriendelijk.
je kunt nu al gaan he heb je geen wauw effect kun je in okt nog is gaan piepen he.
veel succes
|
|
Els
17-7-2017
|
13-8-2011 23:02:42
Ik heb in juli ook mijn Maggie Sottero besteld in de Honeymoonshop en ik trouw pas in augustus 2012!
Maar ik heb in geen enkele andere collectie ooit zo'n jurk gezien, en wou dus zeker zijn dat ik deze kon bestellen dus heb het maar meteen gedaan! Ik weet niet of het nieuwe collectie was, maar dat kan me niets schelen ;)
In elk geval, de honeymoonshop is écht super aan te raden! Ik had Sharon als verkoopster en het klikte meteen tussen ons en ze heeft supergoed geholpen bij het passen en kiezen ;)
Els x
|
|
kim
7-7-2012
|
17-8-2011 10:37:32
Bedankt voor de reacties allemaal !
Kijk er al zo naar uit! :-)
Grtjs
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|