Terug naar overzicht
Hey hey Wij trouwen op de zelfde dag :D Wt is hier geregeld: DJ ligt vast Zaal ligt vast Gemeente ligt vast Kerk ligt vast Uitnodigingen zijn gekozen, nog niet besteld Bedankjes zijn gekozen, nog niet besteld Dinsdag bellen voor afspraak bruidswinkel. Wil 3 september gaan passen. Mijn kleurthema ligt vast. Turquoise. Misboekje is zo goed als af. That's it denk ik. We hebben ook nog 327 dagen hé maar wil nu toch ook stilletjes de bedankjes gaan bestellen en uitnodigingen en mssn een voor de ringen gaan. Groetjes.
Oh, fotograaf ligt hier ook al vast :D groetjes.
hallo rominaja we hebben nog even de tijd maar Ik mocht pas 8 oktober komen kijken voor me jurk vertelden de mevrouw van de winkel me heel veel plezier met de voorbereidend he was het maar al de Groote dag
Hallo, ik trouw ook volgend jaar op 6 juli.Wij hebben nog niet zoveel vastgelegd, enkel de zaal.Ik ben al wel volop ideetjes aan het opdoen, maar ik denk dat we toch wel eens werk zullen moeten maken om een DJ te vinden en waarschijnlijk ook om de Kerk vast te leggen.Naar de gemeente kunnen we nog niet gaan omdat je hier maar een half jaar op voorhand mag gaan. Voor mijn bruidskleed wil ik nu al eens gaan kijken in enkele winkels maar twijfel nog of ik het in een winkel zou kopen of toch zou laten maken. Mijn 2 zussen hebben namelijk allebei hun kleed laten maken. Groetjes, Aurelia
Hey hey Wat leuk dat we toch met verschillende zijn die op dezelfde dag trouwen. Waar trouwen jullie? Ikzelf ben van limburg. Ik had vandaag als eens naar bruidswinkel gebeld voor afspraak maar nam niemand op, dan maar wachten tot dinsdag. Ik ga maar naar 1 winkel. Ik wil in de kerk een witte loper maar als ik zo zie op internet zijn die best wel duur Op de site trouwartikelen.nl hebben ze ook een witte loper en die kost maar een 50 euro. Heeft iemand van jullie daar al ervaringen over gehoord? Lijkt me zo weinig. Groetjes.
Hallo, wij zijn van Ieper, dus de andere kant van het land.Ik heb geen idee van hoeveel zo'n witte loper kost. Groetjes,Aurelia
hey ja leuk is dat, wij komen zelf uit Kloosterzande ( Zeeland) ik heb ook op trouwartikelen.nl gekeken.ik heb er onze Taartopper besteld, het duurde wel even voor dat we heb binnen harden maar als was goed en netjes verpakt veder heb ik er nog geen ervaringen mee en idd 50 euro vind ik ook wel wat aan de lagen kant. anders eens een mail sturen groetjes
Hey ! Jullie zijn goe bezig :-) Wij trouwen op 7juli en hebben totaal nog ni veel vastliggen... De zaal ligt vast. Onze datum + uur bij de gemeente ligt vast. DJ ligt vast. Trouwvervoer ligt vast. En da zal het zowa zijn :-) Deze maand nog mijn eerste afspraak in de bruidswinkel, jeuj :-) Maar in gedachten is het grootste deel toch al uitgewerkt, das toch al iets gemakkelijker om alles verder te plannen. Succes nog!
hey kin je heb ook nog even de tijd he maar ik zal ook voor jullie duimen dat jullie mooi weer hebben net als voor de ander bruidjes francis
Hey Kim, Je hebt idd nog tijd hé, nog 326 dagen Ik kijk er ook al uit voor mijn kleed te gaan kiezen. Hier zit ook alles in mijn hoofd, dat is toch al iets hé. Ik wil eigenlijk zo vlug mogelijk het meeste in orde hebben want heb soms al nachtmerries en denk dat al ik al veel in orde heb dat dat toch een beetje minder zal zijn. Groetjes.
hey ik kan ook niet wachten tot ik me kleed mag gaan uitzoeken ( 8 oktober 2011) en wil ook al zo veel mogelijk dingen geregeld hebben. Romina: ik heb al de raarste dingen gedroomd over onze dag, ik had al eens gedroomd dat me ventje met een bos broccoli aan kwam zetten.en dat de kerk waar we gingen trouwen nog wel 100 koppels gingen trouwen op het zelfde tijdstip dan wij. zelfs me ventje heeft al gedroomd over de grote dag .dus denk dat het heel normaal is. mvg
hey , wij trouwen ook in juli maar iets later dan jullie en dit is wat wij al geregeld hebben, feestzaal,dj ,fotograaf,kapster ,mijn droomjurk heb ik ook al :)trouwringen,gemeenthuis is ligt ook alvast met het uur en de datum ikwens jullie nog heel veel succes met jullie voorbereidingen grtz nanske
Hey hey Wou even laten weten dat mijn afspraak bij de bruidswinkel ondertussen ook al vast ligt. Zaterdag 3 september om 13.30. Wat kijk ik ernaar uit! @Nancy: Amai, heb jij je jurk al. Dat is ook vlug. P.S.: Hoe zit het met jullie uitnodigingen? Ik heb er gister zelf eentje ontworpen via PlanMaken.nl. Is speciaal voor trouwuitnodigingen te maken. Ben er best wel trots op. Nu maar wachten tot proefdruk in de bus zit. als iemand hem wil zien, geef dan e-mailadres maar dan stuur ik hem eens door. Groetjes.
hey Romina wat leuk dat je nu al voor je jurk mag gaan kijken ik mag pas 8 oktober we hebben al een tekst en een kaartje legen maar nog niet na de drukker gebracht. we gaan zaterdag de trouwlocatie en bij de zaal kijken en door bespreken. heb er zin in gr francis