TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
1-9-2012
|
13-8-2011 20:50:42
Hey hey,
Wat de panties betreft:
Ik draag niets niets en nog eens niets! :-p
Draag echt niet graag panties, zeker niet in de zomer! Het zal zo (hopelijk ;-)) al warm genoeg zijn... Bovendien zakken deze bij mij ook steeds af aangezien ze blijkbaar geen panties maken in beenlengte 34 (of extra long) :-p.
Een andere optie is stay-ups, maar daarbij heb ik voordurend schrik dat ze gaan afzakken... Bovendien zorgen ze ook voor "zwembandjes" aan je bovenbenen als je daar wat breder bent, wat het schuren slechter maakt en bovendien ook totaal niet sexy is wanneer je snachts voor je man staat in lingerie ;-).
Tenslotte zorgen panties en stay-ups er ook altijd voor dat mijn voeten niet vast in mijn schoenen zitten, waardoor ik deze bij het dansen voortdurend verlies...
Voor mij wordt het niets, behalve misschien een kousenband ;-).
Groetjes!
|
|
Nele
24-9-2011
|
13-8-2011 23:06:14
Wij gaan een "fingerprint tree" gebruiken in plaats van een gastboek. Op een canvasdoek met een boom op getekend zetten de gasten dan hun vingerafdruk op als blad vd boom met hun naam dan bij. Voorbeeld op http://www.fingerprinttree.com/ maar wij gaan het zelf maken. Maar goed dan werk je niet met kaartjes en echte boodschappen natuurlijk...
Oh en ik ga alleszins geen panty's dragen, vind ik niet comfortabel op de dansvloer :p
|
|
Sharon
20-8-2011
|
14-8-2011 8:28:55
Ik draag ook gewoon niets, geen panty's, niets!
DOei
|
|
Caroline
23-6-2012
|
14-8-2011 8:55:49
Ik draag geen panty's.
Aternatief: wensdoos, hele grote canvas doek met foto van jullie op in blauwdruk en daarrond kunnen de mensen dan iets schrijven, Www.guestcam.be , Een grote koffer zetten en op voorhand aan de mensen vragen iets mee te brengen dat ze jullie willen meegeven voor jullie leven samen (hoeft geen geld te kosten maar symbolische dingen), Www.hetfeestviltje.be ook heel leuk dat zijn allemaal vragen over jullie die de mense moeten beantwoorden.
Veel succes ermee!
|
|
Sara
30-6-2012
|
|
|
lie
10-9-2011
|
|
|
ann
2-7-2011
|
14-8-2011 14:19:45
ik droeg zelf geen pantys wat betreft gastenboek hadden wij iets origineels in elkaar gestoken en iedereen vondt het super wij kozen een mooi simpel gastenboek(met puzzelmotief kaft,dit was ook ons thema,vandaar) wij vroegen aan elk koppel een trouwfoto van henzelf te bezorgen of te mailen,van alleenstaanden of ongetrouwden een mooie andere foto wij lieten deze dan allen in hetzelfde formaat afdrukken en bezorgden de gekregen foto's netjes terug na het inscannen. wij plakten deze allen in boek en zo kon elk naast zn foto iets schrijven op de grote dag! het is erg mooi om in te kijken,leuker dan alleen maar tekst,ook waren er velen die wij nooit hebben gezien in hun trouwtenue,zo was de oudste foto 60 jaar oud het was leuk deze allemaal te verzamelen... het is maar een simpel idee,maar iedereen vond het erg origineel en tof gedaan zelf hebben we er ook erg van genoten...
|
|
nicky
3-9-2011
|
14-8-2011 16:37:33
Hey
Wij maken een huwelijksenquete, ik leg per koppel op tafel zo een zelfgemaakt boekje met daarin allerlei vraagje over ons feest, zowel grappige als serieuze, ik heb die vragen hier ook van dit forum eens gehaald. Dit gaat ons veel meer informatie geven dan wanneer ze gewoon uit hun zelf iets moeten opschrijven...
Wat betreft een praatpaal, wij hebben ook geen budget daarvoor maar we nemen onze laptop mee, daarop kunnen ze een videoboodschap inspreken, dat zit hier standaard op mijn laptop en dat wordt automatisch opgeslagen ze moeten enkel op start en stop duwen, ik hang er dan zo een microtje aan speciaal voor laptop. Daar waar de laptop staat in de feestzaal zet ik dan de doos waar iedereen hun ingevulde enquete kan insteken...
Dit alles kost ons dus bijna niks en het zal ons veel plezier achteraf bezorgen om te lezen en te kijken....
Groetjes
|
|
jeff
27-8-2011
|
14-8-2011 17:27:55
Mijn collega is verleden jaar getrouwd, en had stay ups gekocht bij C&A aan 7 euro geloof ik, en ze was er heel tevreden van!!
|
|
aurélie
16-7-2011
|
14-8-2011 18:18:08
Ik heb geen panty's gedragen en maar best achteraf bezien
het was niet eens een warme dag en toch heb ik massaal warm gehad,
doordat ik een zwaar kleed had met vele lagen.
|
|
Sofie
3-11-2011
|
15-8-2011 14:49:44
Ik ga ook geen panty's dragen. Mijn kleed heeft 4 lagen en ik zal het al warm genoeg hebben ;-)
|
|
Anouck
5-5-2012
|
15-8-2011 18:22:41
Hoi Nath Ik heb hetzelfde 'probleem' met panty's, met mijn 1m80 en maatje 44. Dus geen panty's voor mij. Zeker op je trouwdag moet je je 100% op je gemak voelen in wat je draagt. Als je benen/voeten mooi verzorgd en een beetje (zonnebank)bruin zijn, zijn panty's absoluut geen must vind ik.
|
|
Nath
17-9-2011
|
16-8-2011 9:52:37
Hoi allemaal,
Bedankt voor de tips en reacties! De tip rond de twee vazen met de make a wish en take a wish nemen we mee. Bedankt!!! Ben sinds een dikke week onder de zonnebank aan het gaan, dus laten we hopen dat ik toonbaar ben dan :-).
groetjes
|
|
Ann
18-8-2012
|
|
|
|
|
Op zoek naar de jurk van je dromen ?
in Deurne |
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Bruidsmode op maat tegen de laagste prijs
in turnhout |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
De grootste bruidsmode outlet van Belgie
in Lommel |
SOLDEN
in Kortrijk |
Huwen is een uniek moment in je leven
in Kortrijk |
Bruids- en avondkleding aan betaalbare prijzen
in Sint-Niklaas |
|