Terug naar overzicht
Dit staat normaal in de brochure van de feestzaal en in je contract :-). Ik denk dat je dat best daar eens kan nakijken want dat is bij iedere feestzaal anders (bvb gratis onder de 3 jaar of 50% betalen tot 12 jaar of vaste kindermenu's die goedkoper zijn,...). Groetjes!
Hoi bij onze feestzaal wordt er toch rekening mee gehouden. Zo krijgen de kleinere kindjes een apart menu, dus wordt dat dan ook niet als een gewoon menu gerekend. Hangt er dan ook vanaf wat dat je juist neemt. Op dit moment weten we ook niet goed hoeveel kindjes erbij gaan zijn, maar gaan wel voor een simpel kindermenu kiezen. Misschien al op voorhand aan de ouders vragen wat ze wel en niet graag eten. Is ook het gemakkelijkste denk ik... Maar vraag het al eens na bij jullie feestzaal.Groetjes xxx
Hangt idd ervan af of je een kindermenu voorziet of niet... Wij hadden dat 'probleem' niet, want onze leeftijdsgrens lag op 16 jaar... Eronder, jammer, maar ons soort avondfeest was heus niet voor kinderen... Een uitgebreid diner en dan de dansvloer onveilig maken is niet echt kindvriendelijk...
Bij ons is er geen verschil. Nu onze feestzaal is sowieso goedkoop als ik de prijzen van andere zie. En er zijn maar twee kindjes.Groetjes
Dat zou idd in de prijsbrochure moeten vermeld staan. Bij ons was dat ook : tot 12 jaar : 50% van de prijs van het volwassenenmenu ofwel een bestaand kindermenu tegen een vaste prijs, bestaande uit soep - hoofdschotel - dessert.
Bij ons was het 2 kinderen van 3 tot 7 jaar voor de prijs van 1 volwassene. Jongere kinderen gratis, oudere kinderen aan volledige prijs.
Ik denk ook wel dat je kan vragen indien je buffet hebt of de kinderen met de ouders kunnen mee eten. Hangt van de leeftijd ook af. Of je kan een kindermenu vragen.
hey meid ,wij trouwen volgendjaar en wij hebben ook enkele kindjes die naar het feest en zo komen en ik weet ni of het overal zo is maar bij onze feestzaal word er twee kindjes gerekend voor eene volwassenen persoon dus dan is da wel te doen eigenlijk zoals je zegt zo kleine kindjes eten ni echt veel e ik wens je nog heel veel succes toe met jullie voorbereidingen grtz nanske