Terug naar overzicht
Hehe, ik heb me ook op dat tekstje gebaseerd ;-). Heb er dan ook nog wat vervolg aan gebreid met meer info over de kerkelijke viering enz :-). Voor de receptie en het avondfeest, alsook voor de mensen van de suite, voorzien wij aparte kaartjes. We zetten die tekst niet op de uitnodiging omdat we dan ofwel 3 uitnodigingen moeten maken ofwel iedereen naar alles moeten vragen,wat ook niet de bedoeling is. Bovendien heb je niet zo heel veel plek op de uitnodiging ook hé :-). Op de kaartjes komt dan gewoon de tekst: "Wij nodigen jullie hierbij van harte uit op de receptie / avondfeest van ... u tot ...u." Daarbij vermelden we dan ook nog het adres van de zaal en de datum waarvoor ze moeten bevestigen :-). Groetjes!
Hoi Linde, Ook wij hebben 3 verschillende uitnodigingen gemaakt voor de receptie en het diner.Onze beginzin is ongeveer dezelfde als die van jullie; wij zijn geeindigd met: Het lijkt ons fijnals jullie er bij zouden zijn :op de receptie van ... tot ... (uitnodiging 1)op het diner van ... tot ... (uitnodiging 2)op de receptie van ... tot ... én het diner van ... tot ... (uitnodiging 3) Groetjes Vicky
Mmm, vergeten bij te zeggen. De mensen die naar de ceremonie en BBQ mogen komen, blijven ook ineens voor het dessertenbuffet. @ Evelien: de kaartjes zijn een goed idee! De receptie en avonfeest kunnen we inderdaad zo doen. Maar wat met het bovenstaand probleem? Linde
Wij hebben ook een algemene aankondiging gemaakt met de datum en uur van de ceremonie.. Voor de rest hebben wij gewerkt met aparte kaartjes voor de suite en kaartjes voor de mensen van het avondfeest.
Ik wil niet vitten, maar je kondigt toch NU je huwelijk aan en niet op 26 mei 2012? als je het omdraait: dolverliefd kondigen wij ons huwelijk van 26 mei aan kan je het zo niet lezen...
Je kan wel zeggen: Dolverliefd kondigen wij ons huwelijk van 26 mei 2012 aan ;-)