Nu Online
Momenteel zijn er 659 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Meerprijs bij trouwringen van Fede Di Oro?

14-8-2011 21:07:44
Ik ben al een tijdje op zoek naar mooie, betaalbare trouwringen.
Waren al gaan kijken bij Kris Baele in Wetteren, maar we vielen bijna achterover van de prijs.
Nu keek ik gisterenavond op de site van FDO, blijkt dat deze supergoed meevallen van prijs.
Maar wat me niet helemaal duidelijk is: overal staat een prijs per paar bij. Maar aangezien deze in goud zijn, zijn deze prijzen normaal toch onderhevig aan pakweg de grootte (maat) van de ring?
Ze spreken daar ook dat de ring volledig kan aangepast worden (steentje meer of minder, breder of smaller, tot dat ze helemaal naar de zin zijn) en dit zonder meerprijs? Ik kan dit eigenlijk moeilijk geloven? Bij goud is toch alles afhankelijk van het gewicht? Een ring die je 3 mm breder vraagt is toch duurder? Steentjes meer of minder kost toch ook geld?
Wie heeft zijn ringen daar gekocht en kan mij hier meer over vertellen? Dit lijkt me eerder te mooi om waar te zijn...

Bedankt alvast!

San

Sandra
18-5-2012
Meld misbruik

Reacties: 6 | Gelezen: 1427

patsy
19-8-2011
 Meld misbruik14-8-2011 21:30:01

hallo, onze ringen komen van daar en zijn er heel tevreden over, je kan je eigen ring zelf kiezen zoals jij hem wil, ik heb enen gekozen met bovenop een brugje met steentjes, heb er een paar steentjes doen laten wegnemen omdat het niet makkelijk zat aan men vinger. Men toekomstige heeft totaal een ander model gekozen en dit is echt zonder meerprijs. Normaal was het 1400 euro voor alle twee maar hebben nog korting gekregen en was 1100 euro. Ze zijn wel prachtig en ze leveren echt een goede service. Ik vind het een aanrader. veel plezier met de verdere voorbereidingen.

nicky
3-9-2011
 Meld misbruik14-8-2011 21:50:04

Hey

Je gaat inderdaad meer betalen als je hem breder neemt of als je er meer steentjes insteekt maar dit werkt ook in de andere richting, wij hebben de ringen iets smaller gemaakt en bij mij 2 steentje minder ingelaten en zo zakte de prijs wel serieus, wij betalen 835 euro voor allebei en wij waren ook eerst bij Kris Baele gaan zien maar daar is het ontzettend duur. Ik denk dat ze met geen meerprijs bedoelen om het ontwerp aan te passen maar alles wordt berekend volgens gewicht hoor. In ieder geval op een ander ga je zeker niet goedkoper vinden en heel veel keuze. Ik mag er deze week waarschijnlijk om ..........joepi...

Groetjes

Chloë
3-9-2011
 Meld misbruik14-8-2011 22:02:12

Wij zijn deze daar ook gaan halen en gisteren ontvangen!
Je kan perfect zelf kiezen hoe ze eruit zien en bij elk detail zeggen ze ook wat dit eventueel meer zou kosten.
Wij hebben ze dus gisteren ontvangen helemaal naar ons goesting en heel persoonlijk (met vingerafdruk) en ze hebben ons 832euro gekost!

Isabelle
15-10-2011
 Meld misbruik14-8-2011 22:08:37

dat staat toch nergens vermeld dat je een bredere ring kan vragen zonder meerprijs?

Sandra
18-5-2012
 Meld misbruik14-8-2011 22:44:36

Ok, dus helemaal zoals ik al wel dacht. Leek me al zo raar. Op zich allemaal heel logisch.
Ik zal dit verkeerd geïnterpreteerd hebben bij 't lezen.
Thx

Stéphanie
1-6-2013
 Meld misbruik15-8-2011 19:16:37

Hey,

Je kan ook eens gaan kijken bij die andere juwelier in wetteren...
Ik kom niet direct op de naam maar dat is daar in t straat van Pearl (ernaast zelfs denk ik)
Daar hebben ze ringen in verschillende prijsklassen!!

Succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...