Terug naar overzicht
hallo, onze ringen komen van daar en zijn er heel tevreden over, je kan je eigen ring zelf kiezen zoals jij hem wil, ik heb enen gekozen met bovenop een brugje met steentjes, heb er een paar steentjes doen laten wegnemen omdat het niet makkelijk zat aan men vinger. Men toekomstige heeft totaal een ander model gekozen en dit is echt zonder meerprijs. Normaal was het 1400 euro voor alle twee maar hebben nog korting gekregen en was 1100 euro. Ze zijn wel prachtig en ze leveren echt een goede service. Ik vind het een aanrader. veel plezier met de verdere voorbereidingen.
Hey Je gaat inderdaad meer betalen als je hem breder neemt of als je er meer steentjes insteekt maar dit werkt ook in de andere richting, wij hebben de ringen iets smaller gemaakt en bij mij 2 steentje minder ingelaten en zo zakte de prijs wel serieus, wij betalen 835 euro voor allebei en wij waren ook eerst bij Kris Baele gaan zien maar daar is het ontzettend duur. Ik denk dat ze met geen meerprijs bedoelen om het ontwerp aan te passen maar alles wordt berekend volgens gewicht hoor. In ieder geval op een ander ga je zeker niet goedkoper vinden en heel veel keuze. Ik mag er deze week waarschijnlijk om ..........joepi... Groetjes
Wij zijn deze daar ook gaan halen en gisteren ontvangen!Je kan perfect zelf kiezen hoe ze eruit zien en bij elk detail zeggen ze ook wat dit eventueel meer zou kosten.Wij hebben ze dus gisteren ontvangen helemaal naar ons goesting en heel persoonlijk (met vingerafdruk) en ze hebben ons 832euro gekost!
dat staat toch nergens vermeld dat je een bredere ring kan vragen zonder meerprijs?
Ok, dus helemaal zoals ik al wel dacht. Leek me al zo raar. Op zich allemaal heel logisch. Ik zal dit verkeerd geïnterpreteerd hebben bij 't lezen. Thx
Hey, Je kan ook eens gaan kijken bij die andere juwelier in wetteren...Ik kom niet direct op de naam maar dat is daar in t straat van Pearl (ernaast zelfs denk ik)Daar hebben ze ringen in verschillende prijsklassen!! Succes