Terug naar overzicht
wij hebben de trouwdatum en onze troetelnaam erin gezet!!!!
Mijn broer heeft: deux coeurs, un amour. Vind ik zelf heel mooi, maar zelf zijn we voor het traditionele gegaan met namen en trouwdatum :)
Wij gaan ook voor de traditionele namen en datum :-). Al is het alleen maar zodat het ventje hem niet vergeet ;-). Groetjes!
hey bij ons is het: bij mijn ring de naam van me ventje de trouwdatum en onze verloving datumen bij me ventje mijn naam en dat de rest mvg
Hey, Mijn passie is Noorwegen en voor mijn ventje Spanje daarom hebben wij gekozen om " voor eeuwig de jouwe " te laten vertalen en in onze ringen te plaatsen. Bij mij staat "Evig din" en bij hem "suyos para siempre" ... Wij wilden iets anders dan het klassieke met een betekenis die speciaal was voor ons.. Groetjes !
wij hebben er niet over nagedacht omdat we die ringen rap rap gekocht hebben en meteen moesten beslissen wat erin moest. ik wou : ja, (oneindig) ja. Waarbij die (oneindig) dat symbool is, lijkend op een liggende 8. Maar dat mijn aanstaande niet zitten. We hebben er dan maar gewoon de voornaam van de partner in gezet. Datum staat er niet bij, dat vond ik dan weer niet nodig.
Wij zetten het nummer van onze openingsdans (wat wel toepasselijk is) erin met de datum. Misschien dat we er ook nog iets met een engel inzetten (mijn ventje & ik noemen elkaar altijd engel en hij heeft mij ten huwelijk gevraagd op de engelenbrug in Rome) maar dat weten we nog niet. Liefs, Nathalie
ik had gedacht aan you are the only exception of kort The Only Exception naar het liedje van paramore (ik kan me er volledig in terug vinden zie tekst http://www.youtube.com/watch?v=Z7CmCtV2dUE&feature=... )maar dat van die openings dans ook mooi wij zijn daar nog niet aan uit welke we nemen
Wij de voornaam en de datum!
We zijn er uit. Onze voornamen beginnen al twee met een L. Dus we zetten L&L erin (deze afkorting staat ook op onze save the date kaartjes en we zetten dit steeds op kaartjes enzo) en dan i do en dan onze trouwdatum. Bedankt voor de reacties! Linde