Terug naar overzicht
Hoi Lilaxc Spijtig dat het zo moest lopen met je kapsel en make-up. Er zijn nog bruidjes die zelf hun make-up doen, als je graag wat extra tips of advies hebt hoe je ervoor kunt zorgen dat het de hele dag blijft, dan help ik je graag. Vele groetjes Jessica GlitGlam
wat jammer dat het zon beu dag was ivm je vragen mijn kapsel laat ik doen (ik weet dat ik daar die dag geen geduld voor ga hebben make up echter doe ik zelf want ik weet kan er in kronkeltje of kleurtje verkeerd zit ik het toch heel opnieuw ga doen waarom dan het geld uitgeven ? wat ik echter wel ga kopen is een primer behoudt je make up beter en ik denk ook nog een fix spray ohja en waterproof mascara en eyeliner you never know he mijn nagels doe ik ook zelf maar wel de dag ervoor (miss wat meer relaxed)
ah rottig voor je. Ik zou het persoonlijk niet zelf doen mijn kapsel. Ik weet van vroeger met galabals dat mijn eigen gemaakt proefkapsel er altijd veel mooier uitzag dan mijn effectief. Stress helpt niet bij opsteekkapsels. Ik zou als ik jou was gewoon zoeken naar een betere kapper, een met een minder dikke nek. Klant is koning nog steeds. Voor makeup denk ik wel dat zelf doen wel ok is. Tenzij je een gigantisch ingewikkeld plan hebt . en wiehie voor je kleedje. Als ik da zo hoor zal ik maar zakdoeken meenemen als ik aan de kleedjeszoektocht/pas begin.
Hihi die bridezillahormonen toch ;D Ik doe kapsel en make-up waarschijnlijk ook zelf. Als je het zelf kan zoals je het zelf wilt, gewoon doen! Da's maar geld uitgespaard!
OH jeetje, maak zo een rot dag mee.Ik denk dat alle bruidjes hier met je meeleven. Ik laat het waarschijnlijk alletwee zelf doen gewoon omdat ik daar niet handig in ben.Als ik echter merk dat bij de proefmake-up en kapsel het niet is zoals ik wil, zal ik blijven zoeken tot iemand het doet zoals ik wil. Het is jouw dag, denk daar aan!!
Kan je niet een andere kapper proberen??En andere visagiste??Je kan het uiteraard ook zelf doen, maar brengt wel beetje stress mee de dag zelf, niet? Veel succes in elk geval en ik hoop dat alles goedkomt op de dag zelf hoor! groetjes
Hey, als ik jou was zou ik een andere kapper zoeken, dat kan zeker nog lukken aangezien je nog een maand hebt. Ik zou het kapsel niet zelf doen, tenzij je je haar echt al zeer vaak op die manier hebt opgestoken. Stel dat het niet lukt de dag zelf, dan zal dat echt niet bevorderlijk zijn voor je humeur of je stress niveau. Make up kan je eventueel wel zelf doen.Ik zou zeker niet terug gaan naar die kapper waar je geweest bent voor je proefkapsel! Wel super nieuws van je kleed, goed dat toch niet je volledige dag verpest was! Veel succes,Hanne
hey ik heb het ook gelezen, ik weet niet of je iemand zoekt of niet maar voor het geval dat...Ik studeer haartooi en als je wilt wil ik het eventueel wel doen ik heb er wel interessen in. laat maar iets weten of stuur maar een mailtje caseyverbeeck@hotmail.com groetjes casey
ik betaal veel geld voor mijn kapsel en make up aan huis maar dat is het me waard omdat ik wéét dat hij top is en ik in goede handen ben. Na de proefmake up heb ik alleen de eyeshadow weggehaald en de rest de hele dag gelaten en het was lang geleden dat ik in bvb de Delhaize zoveel mannen had die nog eens extra omkeken toen ik ze passeerde ;o) en het kapsel zal ook in orde zijn, we zijn begonnen met 1 ruwe opzet die ik niet zo speciaal vond en de tweede vond ik beter. Daar is dan op verder gewerkt. het is niet vast vast gestoken omdat hij anders geen ander voorstel meer zou kunnen doen door de haarlak maar hij heeft me gegarandeerd en verzekerd dat het muurvast zal zitten. dus ga zeker niét terug naar die eerste kapper maar zoek ofwel een ander of doe het zelf (al zou ik daar die dag echt niet zelf aan willen beginnen..) succes
hihi heb vorige week ook men proef make-up gehad. schrok me een breuk leek wel op een chinees echt het trok op niks het voelde aan alsof ik kilo's schmink op me had conclusie ga het zelf doen