Terug naar overzicht
hejj.. mooi kleed de zussen hebben smaak maar als je op die site kijkt en je zoekt store locater dan kan je belgium aanklikken en dan zie ik wel in brussel en antwerpen en oostende en torhout en enz... dat er toch wel een groot aantal winkels zijn in belgie die dat merk verkopen.. dus mss als je eens belt naar een paar van die winkels en uitlegt hoe dat kleed eruit ziet.. met zo'n kleed kan je wel niet veel misse uitleg doen hé denk ik dus normaal zou er toch wel een winkel moeten zijn die dit kleed hangen heeft hé .. veel succes groetjes jamie x
Hey Jamie, Bedankt! Zo ver had ik nog niet gekeken op de website groetjes Lotte
héhé geen probleem hé hier wij we om elkaar te helpen groetjes jamie x
jah.. hier zijn we dus om elkaar te helpen
ik denk dat ik mijn zus zal moeten teleurstellen. Via de storelocator vind ik winkels die bruidsjurken van Demetrios verkopen. Bij de suitekledij vind ik het merk nergens terug.
ooh pff... jammer maarja je hebt het toch geprobeerd hémeer kan je niet doen..ze zal haar zinnen op iets anders moeten zetten .. er zijn zoveel mooie suite kleedjes
vind ik ook
miss toch eens bellen naar de winkels staat miss niet op de site maar miss wel aanwezig in de winkel ?
Misschien kan je zus de foto downloaden en printen en dan een naaister zoeken om de jurk te maken voor haar ?...