Terug naar overzicht
Hey Nathalie, ik keek net eens op de site van La Tiara omdat een bruidje hier een bericht postte dat ze daar haar kleed gevonden heeft. en bij de accessoires staan een paar afbeeldingen... daar staan precies wel tiara's met parels. Misschien dat ze daar wel wat keuze hebben? Groetjes x. Pascale
Hé Nathalie, Bij de Veritas (in elke grote stad is er wel één) verkopen ze ook tiara's. Ik weet nu wel niet of ze er ook met parels hebben maar ze hebben toch een aantal verschillende. Groetjes
Kan je geen vinden via internet? Amai, je bent idd al druk in de weer voor alle details van je feest!Wij zijn er nu mee bezig, omdat het af moet beginnen geraken
Hey, Bedoel je een echte zilveren tiara... want daar ben ik ook op naar opzoek en vind deze zoals je aangeeft ook enkel op internet.... Ik blijf dus zeker deze topic volgen... Groetjes Ellen
@ Pascale... Thnx, ik ga daar eens naar kijken :) @ Karen... Oh leuk, wist zelf niet dat ze dat daar verkopen... Zal daar ook een keer een kijkje gaan nemen... @ Severine... Idd, volop bezig met voorbereidingen... maar hoe meer nu al gedaan is, hoe beter he... Al hebben we nog wel veel te doen hoor ;) @ Ellen... Als die echt zilver en betaalbaar is, is het goed :) Ik wil een zilverkleurige... Je vindt veel zilverkleurige, maar meestal met bling bling aan... Ik zie dood graag bling bling (in juwelen) maar in de winkel toen ik m'n kleed paste had ik een bling bling Tiara aan, en ik vond dat raar ogen omdat er geen bling bling op mijn kleed zit... We houden elkaar op de hoogte ;))
@ Pascale... Thnx voor de tip, ben al even gaan kijken op de site, en wat zie ik daar... Tiara's met parels (allee, ik denk het toch, als ik goed zie tenminste ;) ) @ Ellen, ik heb een mailtje gestuurd om te vragen of ze bij La Tiara zilverkleurige tiara's hebben met pareltjes... Ik hou je op de hoogte :))
Kijk is op de website van Yass sieraden. Daar hebben ze er wel met pareltjes dacht ik
Hallo, In de meeste bruidswinkels vind je tiara's dus ik zou daar eens gaan neuzen.En extra info vragen. Groetjes.
@ Ellen... Ik heb een mailtje terug gekregen van La Tiara... Vanaf september zijn er terug zilveren tiara's met parels te koop... @ Yass... thnx voor de tip... ga ook eens een kijkje nemen daar... @ Stephanie... waar ik m'n kleed gevonden (besteld) heb, hebben ze er enkel maar met bling bling... :))
Hey, Heel erg merci van de tip Nathalie.... Een echte zilver is inderdaad duurder (Pas vanaf ca. 200 euro....) Maar zal zeker eens kijkje gaan nemen in la tiara. Ik wil vooral niet dat het er te speelgoedachtig uitziet. Veel van de goedkopere kroontjes (zoals veritas enzo...) blinken zeer sterk, maar doen me denken aan mijn kindertijd, toen droeg ik van die kroontjes om me te verkleden.... Heel erg merci. Veel groetjes Ellen