Terug naar overzicht
Wij hebben daar een kist gekocht om herinneringen van onze trouw in te steken en zijn er heel tevreden van!
Oké super, bedankt!
Wij hebben er ook ene als enveloppedoos en vinden de afwerking niet optimaal. Als we de kist veel zullen open doen, vrees ik dat de slotjes het niet lang zullen uithouden. We gingen de doos als herinneringdoos gebruiken, maar daar zullen we dus mee opletten. Op de site is het de witte doos met gekleurde strepen op. Groetjes
Ooh das wel een leuke doos Hanne! 'k Vind ze echt heel mooi, maar als je al rekening moet houden met het slotje... Misschien dat ik gewoon ergens een mooie doos kan zoeken en er zelf iets van kan maken, dat zijn weeral eurootjes uitgespaard :-) Bedankt voor je reactie!
Helllo! Ook wij hebben hier een kist besteld, de afwerking was inderdaad niet optimaal, niet alles was gemaakt zoals we gevragd hadden, spelfouten in het versje en de slotjes zijn inderdaad van geen goede kwaliteit! Jammer!!
Idd ik dacht ook dat we het deksel van de kist gingen kunnen rechtop laten staan maar is dus volledig open te plooien en idd vrees ik ook dat het mss niet zo lang zal houden Wel jammer voor het geld dat je er aan geeft maar voor de rest ben ik wel tevreden;had alleen gehoopt dat de kleurenlucht van ons uitnodiging er ook ging op staan maar is dus helemaal wit vind het wel jammer want de luchtkleur bracht het meer tot een geheel. Onze kist staat er ook op is deze van 17september kevin en inge
wij zijn alvast super tevreden van onze doos!! hopelijk mogen er veel centjes inzitten :-)qua stevigheid vind ik het nu echt weer geen probleem hoor, als ik dat vergelijk met de houten doosjes en zo die je in hobbywinkels vind... het dient tenslotte niet om mee te gooien hé lol zodra we getrouwd zijn komt die van ons ook op hun site, nu nog even geheim houden, want ik vermoed dat er iemand meeleest ;-)))
Ik heb een aantal weken terug een enveloppendoos besteld en als ik nu bel om te kijken of we ze kunnen ophalen krijg ik geen antwoord. Ook op mails antwoorden ze maar moeizaam. Onze trouw is wel volgende week al dus hopelijk komt het alsnog goed!