Nu Online
Momenteel zijn er 218 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Tutje en Kiki

17-8-2011 10:44:53
Jaja ... hier zijn we nog eens :-)
Ben op facebook ook 'fan' geworden van wijtrouwen.Com
en daar zal ik een leuke enveloppendoos met gasten'doos'boek ...

Heeft er iemand soms ervaring met deze dozen van Tutje en Kiki ?

http://www.tutje-en-kiki.be/GASTENBOEK-HUWELIJK.html

Grtjs

kim
7-7-2012
Meld misbruik

Reacties: 8 | Gelezen: 1391

Ki
13-5-2011
 Meld misbruik17-8-2011 10:53:44

Wij hebben daar een kist gekocht om herinneringen van onze trouw in te steken en zijn er heel tevreden van!

kim
7-7-2012
 Meld misbruik17-8-2011 11:13:07

Oké super, bedankt!

hanne
3-9-2011
 Meld misbruik17-8-2011 12:02:10

Wij hebben er ook ene als enveloppedoos en vinden de afwerking niet optimaal.
Als we de kist veel zullen open doen, vrees ik dat de slotjes het niet lang zullen uithouden.
We gingen de doos als herinneringdoos gebruiken, maar daar zullen we dus mee opletten.
Op de site is het de witte doos met gekleurde strepen op.

Groetjes

kim
7-7-2012
 Meld misbruik17-8-2011 15:03:50

Ooh das wel een leuke doos Hanne!
'k Vind ze echt heel mooi, maar als je al rekening moet houden met het slotje...

Misschien dat ik gewoon ergens een mooie doos kan zoeken en er zelf iets van kan maken, dat zijn weeral eurootjes uitgespaard :-)
Bedankt voor je reactie!

Sara
22-7-2011
 Meld misbruik18-8-2011 11:13:35

Helllo! Ook wij hebben hier een kist besteld, de afwerking was inderdaad niet optimaal, niet alles was gemaakt zoals we gevragd hadden, spelfouten in het versje en de slotjes zijn inderdaad van geen goede kwaliteit! Jammer!!

Inge
17-9-2011
 Meld misbruik19-8-2011 15:14:49

Idd ik dacht ook dat we het deksel van de kist gingen kunnen rechtop laten staan maar is dus volledig open te plooien en idd vrees ik ook dat het mss niet zo lang zal houden
Wel jammer voor het geld dat je er aan geeft maar voor de rest ben ik wel tevreden;had alleen gehoopt dat de kleurenlucht van ons uitnodiging er ook ging op staan maar is dus helemaal wit vind het wel jammer want de luchtkleur bracht het meer tot een geheel.
Onze kist staat er ook op is deze van 17september kevin en inge

anna
31-10-2014
 Meld misbruik24-8-2011 15:28:30

wij zijn alvast super tevreden van onze doos!! hopelijk mogen er veel centjes inzitten :-)qua stevigheid vind ik het nu echt weer geen probleem hoor, als ik dat vergelijk met de houten doosjes en zo die je in hobbywinkels vind... het dient tenslotte niet om mee te gooien hé lol

zodra we getrouwd zijn komt die van ons ook op hun site, nu nog even geheim houden, want ik vermoed dat er iemand meeleest ;-)))

caroline
10-5-2013
 Meld misbruik3-5-2013 10:51:19

Ik heb een aantal weken terug een enveloppendoos besteld en als ik nu bel om te kijken of we ze kunnen ophalen krijg ik geen antwoord. Ook op mails antwoorden ze maar moeizaam.
Onze trouw is wel volgende week al dus hopelijk komt het alsnog goed!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...